abdobe Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jeg går meg en tanke vill i markedet og ville sette pris på litt råd og hjelp. For tiden deler jeg min Telenor internettoppkobling mellom 3 stasjonære, og jeg har ei linje ekstra som jeg hiver innpå en av de to bærbare. Nå er det på tide å gå trådløst, men hva bør jeg velge? Accesspunkt med switch eller router? Jeg er ikke avhengig av nettverk som sådan, men at vi skal kunne dele bredbåndet. Jeg har sett på flere tester, men det den ene testen sier, slår den andre ihjel. Forslag? D-Link kommer ned bundling til "Super G".... har det noe hensikt, eller klarer det seg med 54mbps? Her er jeg virkelig blank... Lenke til kommentar
Ebola2782 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jeg har Linksys WRT54G, trådløs router med 4porters switch.. denne er jeg meget fornøyd med.. den har også fått veldig bra i tester http://barbara.no/art.php?artikkelid=781 Lenke til kommentar
abdobe Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Jeg har Linksys WRT54G, trådløs router med 4porters switch.. denne er jeg meget fornøyd med.. den har også fått veldig bra i tester http://barbara.no/art.php?artikkelid=781 ... og den virker med Telenors ADSL modem? Har ellers lest gode ting om Linksys jeg også. Andre som har meninger i så måte? Lenke til kommentar
caza Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jeg bruker denne sammen med Online ADSL. Funker utmerket Lenke til kommentar
jocke Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Forslag? Jeg ville heller tatt SMC sin router, fremfor 3com'en. Da får man nemlig 4 porters switch også. 3com har dette også, men da må du ned i 11mbps AP - ikke et smart alternativ om du vil ha raskt nett. D-Link kommer ned bundling til "Super G".... har det noe hensikt, eller klarer det seg med 54mbps? Ikke noe poeng, er såpass tidlig i stadiet, at det verken er stabilt - eller noe særlig raskere enn 54mbps. edit; SMC's router fungerer utmerket mot Telenor hvis du var i tvil... Endret 3. april 2004 av jallakim Lenke til kommentar
ptrip Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg har Linksys WRT54G, trådløs router med 4porters switch.. denne er jeg meget fornøyd med.. Jeg har den samme og er godt forøyd. Den fungerer fint med routeren fra NTG. Men jeg har et problem med WEP kryptering. Når jeg setter opp WEP kryptering får jeg ikke lenger opp admin siden til routeren. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå