armyman Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 hei! bare lurer på hvordan jeg kan lagen en slik ting som brukere kan hente opp et bilde fra harddisken sin og laste den opp til min hjemmeside, slik at det kan bli del av et slideshow/bildegalleri jeg har laget.... serveren min støtter jsp, og det er vel sikkert noe slikt jeg trenger eller kan jeg gjøre det med et enkelt javascript? er helt blank her, så alle tips mottas med takk! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Antar du må til med en form for server side. Klientside script trur eg ikkje kan laste opp ting til serveren. Få en moderator til å flytte posten til .php forumet eller noke slikt, så skal du sjå du får svar Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Få en moderator til å flytte posten til .php forumet eller noke slikt, så skal du sjå du får svar Flyttes Lenke til kommentar
???????? Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Ta en kikk på www.hotscripts.com - der finner du mange ferdige scripts. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå