paroa Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 topic sier det meste jeg får ikke opp noe vindu når jeg trykker ctrl+alt+delete da skal det jo komme opp et lite vindu hvor du kan se cpu bruk, avslutte programmer osv. Har windovs xp. håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Cato2k Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Har du noen gang hat prorat det er en ******* programm men men ' 1:hvis du har/ikke har hat det så sletter du det.... prøv det 2:jeg hadde det samme probleme men det er ikke vanskeligt og fixse du tar bare å mekker en ny bruker og sletter den du har nå så ska du funke Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 topic sier det meste jeg får ikke opp noe vindu når jeg trykker ctrl+alt+deleteda skal det jo komme opp et lite vindu hvor du kan se cpu bruk, avslutte programmer osv. Har windovs xp. håper noen kan hjelpe meg Dette er fordi du bruker velkomstskjermen og ikke klassisk pålogging. Gå inn på kontrollpanel --> brukerkontoer og "forandre måten brukere logger seg på..." - fjern brukav velkomsskjerm og logg så av. Prøv nå! Lenke til kommentar
salah Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 topic sier det meste jeg får ikke opp noe vindu når jeg trykker ctrl+alt+deleteda skal det jo komme opp et lite vindu hvor du kan se cpu bruk, avslutte programmer osv. Har windovs xp. håper noen kan hjelpe meg Dette er fordi du bruker velkomstskjermen og ikke klassisk pålogging. Gå inn på kontrollpanel --> brukerkontoer og "forandre måten brukere logger seg på..." - fjern brukav velkomsskjerm og logg så av. Prøv nå! Gratulerer. Slipper detta jeg.... Lenke til kommentar
jocke Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 topic sier det meste jeg får ikke opp noe vindu når jeg trykker ctrl+alt+deleteda skal det jo komme opp et lite vindu hvor du kan se cpu bruk, avslutte programmer osv. Har windovs xp. håper noen kan hjelpe meg Dette er fordi du bruker velkomstskjermen og ikke klassisk pålogging. Gå inn på kontrollpanel --> brukerkontoer og "forandre måten brukere logger seg på..." - fjern brukav velkomsskjerm og logg så av. Prøv nå! Snålt at det funket noe bedre etter han gjorde det, for Oppgavebehandling kommer opp på meg - og jeg bruker velkomstskjerm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå