Hidden Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Kan det ha noe å gjøre med at det japanske film publikummet ELSKER BLOD..? Har du sett Versus? Da skjønner du sikker hva jeg mener. Jeg leste et sted en gang lett beskrevet hvordan folk i japan ler av vold vi grøsser på ryggen av i filmer, det har noe med tradisjon og kultur å gjøre antar jeg. Vil ikke være den som måtte nøste opp de trådene men men.... Så jeg tror dem tok bort BW filtret for å tilfresstille publikummet i japan. Merk: Jeg sa "jeg tror", ikke at det er slik! Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 tror nok mere på din teori ja hidden, at tarantino skulle bukke for sensur har jeg meget vanskelig for å tro. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Er det noen som kan dokumentere at den japanske versjonen faktisk er i farger ? Eller er det bare et rykte ? Lenke til kommentar
Ramboy Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 den kommer 23/04 Ja, men norsk førpremiere/verdenspremiere er 16 april. Så den i går. Kan absolutt anbefales! Visstnok eneste mulighet til å se den på Colusseum storsal. Lenke til kommentar
koffern Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Den japanske versionen er i farger. QT lagde delen i sort/hvitt slik at den ikke skulle bli sensurert..ganske fancy måte og slippe sensur på. Alså: For at filmen ikke skulle bli sensurert tok QT å la til noe han likte godt ifra HK filmer (s/h) isteden for å klippe den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Den japanske versionen er i farger. QT lagde delen i sort/hvitt slik at den ikke skulle bli sensurert..ganske fancy måte og slippe sensur på. Alså: For at filmen ikke skulle bli sensurert tok QT å la til noe han likte godt ifra HK filmer (s/h) isteden for å klippe den Han gjorde det ikke svart/hvitt for å slippe sensur. Han gjorde for å ikke få ratingen NC 17, som er den strengeste i USA. Kill Bill Vol. 2 har hatt verdenspremiere og kommer til oss neste helg Lenke til kommentar
Ramboy Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Den kommer som offisiell premiere neste helg. 16/17. april var det førpremiere i Norge. Og wh1ite: Det er grunn til å sikle. Personlig tror jeg at en del av de som synes at Kill Bill 1 var sånn grei, men ikke fantastisk, kommer til å like to'ern bedre. Jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken som er best. Må se den igjen for å kunne bestemme det. Siden det tydeligvis er noen Tarantino-fans i threaden får jeg vel nevne at Quentin var gjestedommer på American Idol på onsdag. Det er ikke tvil om at han er den kuleste regissøren til dags dato. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jepp 2'ern var bedre enn ener'n. Det var faktisk en handling i den denne gangen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Det er ikke tvil om at han er den kuleste regissøren til dags dato. Nei, det er sant. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Det er ikke tvil om at han er den kuleste regissøren til dags dato. Nei, det er sant. Jo, det er det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Det er ikke tvil om at han er den kuleste regissøren til dags dato. Nei, det er sant. Jo, det er det. Tvil eller sant? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Det er ikke tvil om at han er den kuleste regissøren til dags dato. Nei, det er sant. Suzuki Seijun er kulere. Ta en titt på Tokyo drifter og Branded to kill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå