Gunfreak Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 leide Kill Billi går, og håpet at man kunne velge om det skulle bli svart/hvit, men nei da, finenr heller ikke noen nett butikker der man kan få den i farger, betyr det at jeg må finne en asiatisk DvD forhandler? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) leide Kill Billi går, og håpet at man kunne velge om det skulle bli svart/hvit,men nei da, finenr heller ikke noen nett butikker der man kan få den i farger, betyr det at jeg må finne en asiatisk DvD forhandler? Amazon har den! Det at den er i sort/hvitt må være feil i farge"koden", er det PAL eller SECAM du har? Endret 3. april 2004 av kvikks Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det er kun den asiatiske versjonen som er helt i farger ja. SECAM? NTSC mener du? Lenke til kommentar
eught Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Deler av filmen er jo i gråtoner da. Men om det er NTSC du har leid så vil du vel få gråtoner på alt dersom TV/DVD-spiller ikke støtter dette eller kan omforme til PAL. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det er kun den asiatiske versjonen som er helt i farger ja. SECAM? NTSC mener du? Secam er gammel! Har en del Secam VHS disse blir S/V på PAL Brukes bla i Frankrike på VHS! I dette tilfellet ville NTSC være rett ja, det skal du ha! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 jeg snakker så klart om at den er svart/hvit på de blodigste senene som på kino, fordi Europerer og amerikanere ikke tåler like mye blod som asiater. men jeg håpet at men kunne velge å få farger på dvd'n Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 huh? jeg trodde at svart/hvitt scenen var ett stillistisk grep jeg... pluss at det fremhever blodmengden etterpå, når du ser utover gulvet i farger etterpå Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 jeg syns det ødlegger, har sett så mange HK filmer at blod på film ikke plager meg, man mister mye av senen når den er svart hvit Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Svart/hvitt scenene er sensur ja... synes egentlig ikke at det gjorde så veldig mye, men men Blir nok vanskelig å få tak i den asiatiske dvd'en, men du kan jo gå til en butikk å spørre om de vil importere for deg? Eller evt. gjøre det selv... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 er det noen nett butikker som er fra asia som selger den da. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Kanskje denne, hvis du har råd Kill Bill Vol.1 Japanese Limited Edition Premium Box eller den vanlige japanske utgivelsen, hvis du tar deg råd Kill Bill Vol.1 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Versjonen jeg har er i farger men når hun "dama" er i resturanten og slakter japser på det verste blir den sort/hvitt hvis det er det du tenker på..? Noen som vet når vol.2 kommer? Må jo se hvor mange armer etc hun kapper av totalt Endret 5. april 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 den kommer 23/04 Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Play.com har Killbill på lager om 13 dager forresten (har selvfølgelig lagt inn bestilling). Prisen er ikke verst heller, £13.99. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 synes at det var litt stilig at det ble svart-hvitt jeg men:p Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) heh...at den er i svart-hvitt er jo ikke sensur da. er tarantino som uttrykker seg kunstnerisk vil du ha bort anime delen av filmen også eller? svart-hvitt scenen hva i manuset lenge før han begynte å lage filmen jo. sakset fra manus: This explosion of furious violence is punctuated CINEMATICALLY BY THE COLOR IN THE FILM POPPING OFF, and the fight being filmed in HIGH CONTRAST BLACK AND WHITE, turning the squirting, spewing geysers of BLOOD FROM CRIMSON RED TO OIL BLACK. Endret 6. april 2004 av veggiss Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 heh...at den er i svart-hvitt er jo ikke sensur da. er tarantino som uttrykker seg kunstnerisk vil du ha bort anime delen av filmen også eller? svart-hvitt scenen hva i manuset lenge før han begynte å lage filmen jo. sakset fra manus: This explosion of furious violence is punctuated CINEMATICALLY BY THE COLOR IN THE FILM POPPING OFF, and the fight being filmed in HIGH CONTRAST BLACK AND WHITE, turning the squirting, spewing geysers of BLOOD FROM CRIMSON RED TO OIL BLACK. Så hvorfor var den ikke svart&hvitt i Japan da? Leste litt på om det og det var noen som trakk paralleller til svart&hvitt scenene i Natural Born Killers... Det der høres forresten ikke ut som noe som kommer fra et manus en regissør skal bruke. Den japanske versjonen er også 2 minutter lengre. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 da ser det ut som at jeg må kjøpe den fra japan da... Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) så du vet hvordan tarantino skriver scriptene sine? http://tarantino.webds.de/tarantino/movie/...bill-script.htm direkte link til scriptet. hvis du vil du ha det i en zip fil (det er 222 sider langt), så trykk her. Endret 6. april 2004 av veggiss Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) så du vet hvordan tarantino skriver scriptene sine? Kan så være... det forandrer ikke det faktum at han lot fargene være på for det japanske publikummet. Endret 6. april 2004 av SBS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå