zhitler Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Hvordan får man max uttelling på Futuremarks test?? Har et slikt system Shuttle SN85G4 Sapphire Radeon 9800XT Corsair TwinX 3200LL 2x512Mb WD Raptor 76 Gb Nforce 3 brikkesett.. Har lastet ned alle de nyeste driverne ,tror jeg.. Senest Catalyst 4.3 Men oppnår liksom ikke mer enn såvidt 4000 i 3dmark.. Noen tips?? ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 3. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det var utrolig lite.. Fikk 5000 med min gamle maskin(2.4, 9700pro 1gig corsair xms3500 ram) så du burde vel få bedre..hmm Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Tidlig på morran..hehe Har en Amd 64 3200+ Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Og kjører Xp m alt up to date..rart dette her?? Lenke til kommentar
TJ Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Helt uforståelig dette her. Med den PC'en skulle du hatt over 6000poeng. Er du sikker på at noe ikke er underklokket? Lenke til kommentar
norrick Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Med en såpass lav score så skulle man nesten tro at du kjører med FSAA og aniso, sjekk etter i kontrollpanelet til driverene. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Dersom du ikke har installert AGP chipset driver til hovedkortet ditt så vil du oppleve dette. Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Ja ikke noe som er underklokket her..men det er noe som skurrer..får prøve å legge inn driverne igjen.. Skal sjekke skjermkort inntillingene oxo.. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det er nok chipsett drivarane som må øeggast in.. hadde samme problemet i starten, men omtrent samme oppsett!! Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Jepp la inn nvidias nyeste drivere og fikk 6230 poeng...det var bedre ja.. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jepp la inn nvidias nyeste drivere og fikk 6230 poeng...det var bedre ja.. Driverene du installerte var skjermkort drivere. Driverene jeg skrev om var AGP driver. Men det så i hvertfall ut til å løse seg, problemet altså. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Prøv å reinstallere hovedkortdriverne. Kan ha store betydninger. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Chipsetdrivere, og han har installert det. Om du leser posten før du poster. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Flyttes - benchmark skal i benchmarkkategorien Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jepp la inn nvidias nyeste drivere og fikk 6230 poeng...det var bedre ja.. Driverene du installerte var skjermkort drivere. Driverene jeg skrev om var AGP driver. Men det så i hvertfall ut til å løse seg, problemet altså. Hvordan er du sikker på at det er skjermkort driveren han la inn? Han la nok inn nforce driveren fra nvidia! Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jepp la inn nvidias nyeste drivere og fikk 6230 poeng...det var bedre ja.. Driverene du installerte var skjermkort drivere. Driverene jeg skrev om var AGP driver. Men det så i hvertfall ut til å løse seg, problemet altså. Hvordan er du sikker på at det er skjermkort driveren han la inn? Han la nok inn nforce driveren fra nvidia! Jeg er ikke sikker på at det er skjermkort driveren han/hun la inn. Men det var dette jeg først trodde. Jeg ønsket bare å få frem at det er to forskjellige drivere. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Ja, men hvis du leser den første posten så har han altså skjermkort fra ATI og hovedkort med nvidia chipset. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 ja var litt bedre det, fikk 5000 med min processor, og radeon 9800 pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå