uranus Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hei! Jeg har Windows XP Home Edition norsk og mspaint åpnes ikke lenger. Jeg har sjekket om fila ligger der og det gjør den. Jeg har tilogmed prøvd å legge den til på nytt via XP cden. Men det som skjer er at musepekeren blir til et timeglass i noen sekunder så skjer det ikke mer. Den åpner ikke. Er det noen som vet hvorfor dette skjer og hvordan jeg kan fikse dette? Takk for alle svar på forhånd. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) prøv å åpne et kommandpromt og skriv inn "src /scannow" og se om det hjelper. Endret 3. april 2004 av ob1 Lenke til kommentar
uranus Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Hva mener du da ?? Er ikke så flink på PC da Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Husk å ha Windows-plata tilgjengelig i tilfelle du får beskjed om å sette den inn. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Det hjelper sikkert å skrive rett. Det skal være sfc /scannow. SFC står for System File Checker. http://support.microsoft.com/?kbid=814510 Lenke til kommentar
uranus Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Står at jeg skal sette inn XP Pro CDen men jeg har Home Edition da :S Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 ooops... skriveleif på bildet der oppe ja ... *host kremt* Hva skjer når du setter inn winXP Home CD'n da? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hm, snodig; Tenkte jeg skulle kjøre sfc/scannow, fordi jeg har et lignende problem på min maskin. Etter at prosessen for sjekking av systemfiler har startet, vil den aat jeg skal sette i cd-en for WinXP PROFESSIONAL. Jeg bruker XP HOME, såjeg setter i den cd-en i stedet. Men denne blir gjenkjent som "Feil cd", og prosessen kan ikke fortsette. Er sfc/scannow bare beregnet for XP Pro, eller er det jeg som har missa noe her? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Det samme skjedde med meg Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) RETTELSE: sfc - ikke src! Sorry about that... edit: ok, var rettet opp.....kunne kanskje lest litt bedre over først. Endret 9. april 2004 av ob1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå