Tabaqui Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Noen her som vet hvordan man slår av alarmfunksjonen på Aerogate II? Utysket piper hver gang jeg starter opp maskinen. Lodder snart ut hele høytaleren hvis ikke jeg får slått av ulyden. Noen ideer? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 det går ikke ann å slå av lyden.. men hva er problemet egentlig? slår du av og på maskinen vert minuttt eller? Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Nei ikke hvert minutt. Bare irriterende. Har den endel av og på nå mens jeg bygger. Har ikke koplet til alle tmp sensorene og viftene. Slutter den med pipingen da, eller er det sånn permanent? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 den piper to pip uansett.. men det er jo bare å koble den ut mens du driver på å bygger og heller koble til igjen når du er ferdig Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Eller finne frem loddebolten. Liker ikke ting som lager ulyder. Lenke til kommentar
D_S Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Den piper fordi du ikke har kobla på cpuvifta på den, hadde samme problemet Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 den piper uansett i oppstarten 2 pip.. ikke det at du ikke har koblet cpu viften til.. Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Nå er problemet i alle fall borte permanent. Loddet ut hele buzzeren. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 hehe.. jeg kvittet meg med hele viftekontrollern jeg.. Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Den er da grei den. Bortsett fra pipingen mangler dem bare at man kan skru vifter helt av med den. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Får den samme i posten snart. Det går vel an å koble på noen eksterne brytere for å slå av noen vifter? Vil helst ha så man kan skru av og på vifta bak og i toppen av kabinettet. Er jo en fordel at CPU vifta går hele tiden, så den trenger jeg ikke å kunne slå av. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 jeg kjøpte meg heller en rheobus som kan skru viftene helt av.. CPU viftene justerer seg automatisk. Kjekt Men jeg har min liggende ennå Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 jeg kjøpte meg heller en rheobus som kan skru viftene helt av.. CPU viftene justerer seg automatisk. Kjekt Men jeg har min liggende ennå Lyst til å selge den? Trenger en viftekontroll med 4 temp målere... skal ha vannkjøling se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå