Gå til innhold

Minnekort til nokia 6600

Anbefalte innlegg

Skal som nevnt kjøpe ett nytt minnekort til min kjære nokia 6600, men holder 128mb? tror egentlig at det er det jeg kommer til å gå for

Hvilke merker fungerer?

Har sett tre typer, twinmos, kingston og sandisk og det finnes sikkert et hav av andre merker.

Alle som har kjøpt nytt minnekort av disse merkene post, jeg trenger erfaringer med merkene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
256MB TwinMOS her. Superdupert. Ingen anelse om det finnes bedre eller dårligere tho. 256MB er et must dersom du skal legge innpå MP3er. Du fyller glatt opp telefonen med en 50MB programvare :)

det jeg har gjort! + mp3 + filmklipp.. sitter igjen med 20 mb ledig nå.. surt! Plager meg at man må slå av tlfen og ta ut batteriet for å få ut minnekortet. Skulle vært som på q-teken at man kan ta det ut når den er på =) Da kunne man heller benyttet seg av flere minnekort med mindre MB.

Lenke til kommentar
Skal som nevnt kjøpe ett nytt minnekort til min kjære nokia 6600, men holder 128mb? tror egentlig at det er det jeg kommer til å gå for

Hvilke merker fungerer?

Har sett tre typer, twinmos, kingston og sandisk og det finnes sikkert et hav av andre merker.

Alle som har kjøpt nytt minnekort av disse merkene post, jeg trenger erfaringer med merkene

Joa har et 128mb twinmos kort jeg !! det er for lite !! mp3 bruker jeg ikke men jeg ser på ANGEL episoder på den da får jeg bare inn 2 episoder av gangen !! + progg og spill kjøp MINIMUN 256 !! TWINMOS !!

Lenke til kommentar
blir mobilen tregere med 256 enn med 128?

Er vel få erfaringer med dette men jeg prøver meg :p

God påske alle sammen, nå drar jeg :)

Den blir jo ikke saktere vis du har 512 mb men vis du putter masse små ting på den som legger seg i systemet da blir den tregere !! selve mobilen blir ikke tregere med mere plass ! :thumbs:

Lenke til kommentar
blir mobilen tregere med 256 enn med 128?

Er vel få erfaringer med dette men jeg prøver meg :p

God påske alle sammen, nå drar jeg :)

Den blir jo ikke saktere vis du har 512 mb men vis du putter masse små ting på den som legger seg i systemet da blir den tregere !! selve mobilen blir ikke tregere med mere plass ! :thumbs:

Off topic:

Har du fått solgt 6600 allerede? :scared:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bruker dere blåtann for å overføre til 6600 ?

Jeg har bare hatt min 6600 et par dager, og overfører via IR... Siden jeg har har lastet over småting, så har det gått greit, men størrelsen er bare på noen få kb...

Hvor lang tid bruker man (ca) på å overføre 1MB via blåtann til 6600'en ?

Og hvor mye koster bluetooth dings til PC ?

Lenke til kommentar
Bruker dere blåtann for å overføre til 6600 ?

Jeg har bare hatt min 6600 et par dager, og overfører via IR... Siden jeg har har lastet over småting, så har det gått greit, men størrelsen er bare på noen få kb...

Hvor lang tid bruker man (ca) på å overføre 1MB via blåtann til 6600'en ?

Og hvor mye koster bluetooth dings til PC ?

En BT "dings" koster alt fra 250-500kr Jeg kjøpte min på komplett.no og den kostet 350,- da jeg kjøpte den. Det var av merket Billionton og den fungerte utmerket med både T610, T630, 6600, SX1 osv...!! Anbefales :yes: Det tar litt tid å overføre filer via BT, men jo nærmere du har telefonen din BT "dings" jo fortere går det. Men en sang på ca 3-4mb tar vel rundt 3min. Husker ikke helt. Mulig jeg tar veldig feil ;) Det beste er da å kjøpe en kortleser! Enkelt og greit, og MYE raskere!! :thumbs: Det koster den nettesum av 129,- + frakt på clasohlson akkurat nå. Bare se på tilbudene de annonserer med :)

Lenke til kommentar
Hvorfor ble ikke denne posten stengt på meningsløst grunnlag??? Dt er jo nesten bare symbian-telefoner som har minnekort!!!!

Kanskje fordi det NESTEN bare er symbian telefoner og at det er andre telefoner uten symbian som støtter minnekort. F.eks. 6230 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...