uranus Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hei! Når jeg f.eks skal fjerne en bit av en layer, så blir kantene myke. Det ser fint ut, men dte er ikke alltid jeg vil ha det sånn. Det var ikke sånn før. Vet dere hvordan jeg får det tilbake til sånn det var før? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Sjekk Featherinnstillingen. >Select >Feather, sett radius til lav verdi. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Går fortsatt ikke. Er fortsatt sånn mild strek på utsiden av layers jeg farger. Jeg satt feather fra 4 px til 1 px. Men er fortsatt sånn enda Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Jeg bare re-installerer frodi jeg må få fikset dette med engang. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Nei, det funket ikke heller Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Nå fant jeg ut av det. Gikk under Select - Modify - Smooth - 1 px Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå