Gå til innhold

Hakking som kommer etter hvert

Anbefalte innlegg

Ført og fremst må jeg beklage at jeg ikke har tid eller muligheten til å lese igjennom tidligere poster rundt Far Cry, da vi sitter på et LAN party uten internett.

Har skrevet dette innlegget på LAN'et og en nabo av meg skal legge den inn i forumet på HW. Håper at noen har et svar før vi begynner på'n igjen i morgen tidlig.

....

Vi har spilt Far Cry på LAN i kveld/natt, men flere av oss sliter med grafikken.

Etter en liten stund begynner spillet å "lægge" (hakke) selv om vi har allerede spilt i en liten stund UTEN problemer i det hele tatt.

Restartes spillet, så fungerer grafikken nydelig igjen uten noen form for hakking.

Men så kan det plutselig dukker opp igjen etter å ha spilt litt igjen.

Hva kan dette komme av?

- Bug?

Hvis det er bug... er dette er kjent problem (hendte med flere av oss på LAN'et)?

Har hørt rykter om en patch (1.1), men den har ingen av oss testet eller lastet ned, pga. noen påsto at var problematisk (uten at han fortalte hva som var galt).

Kan denne patchen hjelpe oss?

(eller gil den kun gi oss andre og værre problemer?)

- Vi har STENGT all fildeling når vi spiller, så det er ikke problemet.

3 av oss som hadde problemet, hadde alle en 2500 Barton med Geforce Ti 4200 (tilfeldig?).

Usikker på spec.'en til de andre som også sleit.

Jeg kjørte nVidia Forceware 56.34(?) - mener det var det den het.

Igjen... ikke hyl ut om dette er et kjent problem som er tatt opp flere ganger allerede.

Hjelp oss, please!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...