Doc Watchtower Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Siden jeg ikke hører til ekspertene ndg casemodding osv håper at jeg blir tilgitt eventuelle ville fantasier i forbindelse med dette emne, nuff said. Har noen erfaring med selvkonstruerte lyddempere på casen? Jeg mener med samme prinsippet som ved våpen eller for den saks skyld eksosen på bilen i bakhodet. Jeg forestiller meg et slags rør laga av plast e.l. som monteres over vifteutgangene... Anybody? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 satte kabet oppå gummi og gummiet oppå tre så treet oppå gummi greier til vaskemaskin 0vibrasjon Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg har også tenkt på lignende! Det du kan gjøre er å lage en lydfelle, der lyden fra viftene må gå i en slags labyrint inn/ut av kabinettet. Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jag har testat lite olika varianter. Se här. /Olle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå