Argyros Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Hallois Jeg har fått et noe uvanlig problem med Outlook Express.. Alle meldinger (både gamle og nye) blir bare vist med til, fra og emne, mens selve meldingen mangler helt.. Noen som har noen anelse om hva dette kan skyldes? Er også interessert i å vite om jeg kan reinstallere outlook express uten å måtte reinstallere windows, så all feedback på det problemet tas også gledelig imot Håpe på hurtig og konstruktiv respons Mvh. Fortvilet e-post bruker Edit: Har avinstallert, restartet og reinstallert OE, men det hjalp ingenting, sammen feilen fremdeles. Noen forslag til løsning? ..ellers blir d vel en lang dag med backup og reinstallering av windows i morgen Endret 3. april 2004 av GKSaue Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hei og velkommen til forumet. Flytter denne til riktig kategori jeg - tipper det er lettere å få svar hvis du spør i programvare-delen Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Er du sikker på at det ikke bare er forhåndsvisningen som er slått av? Om du dobbeltklikker på en TIL/FRA linje, får du opp meldingen da? I så fall ordnes dette ved å klikke VIS - FOHÅNDSVISNINGSRUTE i Outlook menyen når Innboksen er markert... EDIT: Outlook Express kan fjernes/reinstalleres ved å gå til LEGG TIL/FJERN PROGRAMMER - LEGG TIL/FJERN WINDOWSKOMPONENTER... Endret 3. april 2004 av trn100 Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Hallois. Takker for svaret Som jeg skrev i edit så har jeg prøvd å reinstallere. Jeg får heller ikke opp noe når jeg åpner mailene. Legger merke til at maskinen tenker en del derimot (får opp timeglasset når jeg holder musen over body-feltet). Har også prøvd å videresende e-mail, men da mangler også teksten, så jeg tviler på det er et visningsproblem? Noen andre som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Høres ikke bra ut... Søkte litt rundt og fant noen tilsvarende problemer som skyldes antivirus (Norton og McAfee)... Kanskje det kan være noe der? McAfee: http://support.microsoft.com/?kbid=321505 Norton: http://www.mcse.ms/message487592.html Lykke til! Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Hallois TAKKER Er for tiden ikke hjemme (militærtjeneste i nord), men når jeg kommer hjem igjen om 2 uker vil det være det første jeg prøver.. Jeg kjører NAV, så kan godt tenkes det er samme problemet. Ha en fin påske Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Nope.. har prøvd å avinstallere NAV uten at det har hjulpet.. Trodde også at jeg reinstallerte outlook express, men på add or remove programs > add/remove windows components > outlook express står det følgende beskrivelse: Adds or removes access to Outlook Express from the Start menu... så kanskje det er en annen metode for å få skikkelig avinstallert det? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Du har rett... Her finner du en mer omstendlig måte å gjøre det på: http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;EN-US;q263837 Kanskje på tide med en full reinst. av hele OS'et?? Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Hallois Takk for linken, men hadde allerede gjort det på den mest hardvendte måten ved bruk av www.toptechtips.com sine råd.. Det viktigste er derimot at det FUNKET FLOTT og at jeg igjen er så heldig å få lov til å lese mine e-mails Har igjen installert Norton Antivirus 2004 (istedet for norton system works), og alt fungerer foreløbig helt greit. Skulle det derimot oppstå samme problem igjen så er det ikke tvil hvilket program som får fyken Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå