Gå til innhold

Outlook Express klikk :(

Anbefalte innlegg

Hallois

Jeg har fått et noe uvanlig problem med Outlook Express.. Alle meldinger (både gamle og nye) blir bare vist med til, fra og emne, mens selve meldingen mangler helt.. Noen som har noen anelse om hva dette kan skyldes?

Er også interessert i å vite om jeg kan reinstallere outlook express uten å måtte reinstallere windows, så all feedback på det problemet tas også gledelig imot :)

Håpe på hurtig og konstruktiv respons ;)

Mvh.

Fortvilet e-post bruker :wow:

Edit: Har avinstallert, restartet og reinstallert OE, men det hjalp ingenting, sammen feilen fremdeles. Noen forslag til løsning? ..ellers blir d vel en lang dag med backup og reinstallering av windows i morgen :hmm:

Endret av GKSaue
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du sikker på at det ikke bare er forhåndsvisningen som er slått av? Om du dobbeltklikker på en TIL/FRA linje, får du opp meldingen da? I så fall ordnes dette ved å klikke VIS - FOHÅNDSVISNINGSRUTE i Outlook menyen når Innboksen er markert...

EDIT: Outlook Express kan fjernes/reinstalleres ved å gå til LEGG TIL/FJERN PROGRAMMER - LEGG TIL/FJERN WINDOWSKOMPONENTER...

Endret av trn100
Lenke til kommentar

Hallois. Takker for svaret :)

Som jeg skrev i edit så har jeg prøvd å reinstallere.

Jeg får heller ikke opp noe når jeg åpner mailene. Legger merke til at maskinen tenker en del derimot (får opp timeglasset når jeg holder musen over body-feltet).

Har også prøvd å videresende e-mail, men da mangler også teksten, så jeg tviler på det er et visningsproblem?

Noen andre som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar

Hallois

TAKKER :D

Er for tiden ikke hjemme (militærtjeneste i nord), men når jeg kommer hjem igjen om 2 uker vil det være det første jeg prøver..

Jeg kjører NAV, så kan godt tenkes det er samme problemet.

Ha en fin påske :thumbs:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nope.. har prøvd å avinstallere NAV uten at det har hjulpet.. Trodde også at jeg reinstallerte outlook express, men på add or remove programs > add/remove windows components > outlook express står det følgende beskrivelse: Adds or removes access to Outlook Express from the Start menu...

så kanskje det er en annen metode for å få skikkelig avinstallert det?

Lenke til kommentar
Hallois

Takk for linken, men hadde allerede gjort det på den mest hardvendte måten ved bruk av www.toptechtips.com sine råd..

Det viktigste er derimot at det FUNKET FLOTT og at jeg igjen er så heldig å få lov til å lese mine e-mails :D

Har igjen installert Norton Antivirus 2004 (istedet for norton system works), og alt fungerer foreløbig helt greit. Skulle det derimot oppstå samme problem igjen så er det ikke tvil hvilket program som får fyken ;)

Takk for all hjelp :D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...