Raggi Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Har nettopp instalert et HK, MSI 865G, med eit innebygget C-Media AC-97 Audio Device. men det vil ikke fungere. kjøpte det på lagersalg hos PS Data, regner med de testet lyden før de solgte. Har prøvd å * instalere nye drivere * fikse i volumkontroller * fikse i bios * rive meg i håret * skreket Hva mer kan en stakkar på LAN gjøre, sitter her og vil spille, men er ikke noe gøy uten lyd! Vet det finnes lignende poster her, men de er allikevell forskjellige, så moderatorer: ikke steng, trenger hjelp nå! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Satt høyttalerne i rett uttak? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Seff glømte eg det på lista, men JA! har gjort det og! har for sikkerhetsskyld testet i alle og, og med andre høytalere! Lenke til kommentar
Orcea Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hvordan lydkort har du? Kan være at du ikke har satt inn lydkortet ditt ordentlig...... ikk vet jeg Lenke til kommentar
Orcea Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 sorry.... leste ikke ordentlig.... kanskje du sliter med ørevoks ?? Lenke til kommentar
vancer Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 har du prøvd å installere driveren???? har du plugget i høytalerene/ evt. headset?? eller siste råd kanskje du burde rense øra Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hadde samme problem med et ABIT BE7-G hovedkort. Plugga alt i, installerte driverne og alt det der. Kom ingen lyd. Må ha vært det integrerte lydkortet som var ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå