kalvesta Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Jeg har et JVC dv157 MiniDV Kamera og vil overføre filmen til PC for redigering. Har software bla Premier6, Ulead div progr m.m. Men lurer på om jeg da klarer meg greit med bare et enkelt firewirekort som dette hos Clas Ohlson: http://www.clasohlson.no/shop/store/fs_mm....q1q3q848q34q558 Har ellers P4 1.8Ghz NW, 80 GB Maxtor 100 ata HD, og Geforce4 4400 skjermkort. Eller bør jeg kjøpe andre "Pakker" feks Pinnacle osv. Da koster det jo litt mer? Og er ikke Firewire en standard som skulle være ganske likt enten det er det ene eller andre "Merke"? Lenke til kommentar
tomy Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Hei Jeg gikk til Clas Ohlson for og teste deres firew.kort. Dette fungerte like bra som mitt Pinnacle kort. I og med at C.Ohlson hadde 30 dagers åpent kjøp, pakket jeg det inn i orginal embalasjen og leverte det tilbake. Pengene fikk jeg igjen uten spørsmål. Elkjøp og Clas Ohlson er kjempebutikker test i 30 dager før du bestemmer deg. Tomy Lenke til kommentar
chauple Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Hvordan fungerte programvaren? Jeg har testet Pinnacle DVstudio, og synes forsåvidt det er et raskt og enkelt program, men skjermen er alt for liten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå