FranzJosef Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Noen bra løsninger på markedet? Har hatt Finepix M603 et år og det har vært et bra kamera. Søker nå noe med litt mer megapixler. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Stillbilder og video!? NEITAKK!! I et videokamera er det ikke samme "pixler" som det er i et vanlig digitalt kamera... Jeg kjøpte meg et gr dv-4000 kamera fra JVC i sommer med både mulighet for video og bilde og tenkte at det var greit det, så slapp jeg og ta med digitaltkamera! Men når jeg tok bilder med videokamera ble jeg skuffet!! Pixlene er mye dårligere på et videokamera enn på et vanlig digitalt kamera... Har ikke så mye peiling om det finnes kanskje noen "bedre" alternativer idag..!? Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Det fins et alternativ som gjør det en del bedre ihvertfall. Skjekk ut Sony PC-330E. 3 Megapixler er jo ikke så værst. Har det selv og det tar helt ok bilder. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Det fins et alternativ som gjør det en del bedre ihvertfall. Skjekk ut Sony PC-330E. 3 Megapixler er jo ikke så værst. Har det selv og det tar helt ok bilder. Finner ikke det. Er det et videokamera eller digitalkamera? Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 her er det. Heter DCR-PC330E og ikke PC-330E som jeg skrev.. Lenke til kommentar
_mulholland_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 hei, det er gjennomgående en holdning hos folk som kjøper digitale videokamera: Du kjøper det for å filme ikke ta bilder. Dette fordi prisen for å få stillbilder i videokameraene ikke er verdt det. Du betaler for mer enn du faktisk får igjen, eller rett og slett kaster bort penger. Selv har jeg ikke noen spesiell erfaring, men refererer det jeg har lest, bare så det er sagt. Selvfølgelig, 3MP er svært bra, men mange som har erfaring sier at det er bedre å bruke disse pengene på å kjøpe et videokamera for film og ett eneste kamera for stillbilder. På denne måten får du mer for pengene og bedre bilder totalt. Men, du skal kanskje ha alt i ett? les mer på www.camcorderinfo.com om akkurat dette. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det fins et alternativ som gjør det en del bedre ihvertfall. Skjekk ut Sony PC-330E. 3 Megapixler er jo ikke så værst. Har det selv og det tar helt ok bilder. Koster jo flesk da. Kjøp heller ett videokamera med dårlig stillbildefunksjon til rundt 10.000 (dårlig stillbildefunksjon fører gjerne til at videokvaliteten blir bedre) og ett digitalt stillbildekamera til 3-4000 kroner. Da får du ett videokamera med minst like god videokvalitet som PC330 og ett 4 megapixler stillbildekamera med bedre stillbildekvalitet enn PC330. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå