Gå til innhold

Prossesor er helt dau, skal på lan :(

Anbefalte innlegg

Jeg opplevde akkurat nøyaktig samme problem som deg med nøyaktig samme hovedkort som er helt nytt. Har prøvd med 2 cpu som jeg vet ikke er ødelagt. HK har jeg heller ikke vært borti med skrutrekker eller lignende. Får fremdeles beskjed om ødelagt cpu. Booter ikke eller noe. Hva annet kan det være ? har også prøvd med kraftigere PSU.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en kamerat som nettop kjøpte seg et nytt msi kort. Problemet er at den ikke fant cpu til ham, han prøvde alt som var men ble nøtt til å levere tilbake hk sitt. Så skulle stakkaren sette i den gammle cpuen i sitt gammle hk, men der hadde biosen greid å tatt kvelden i mellomtiden.

Uff, msi er skummle greier gitt.

Lenke til kommentar

Det der er leit. Første PC'en jeg bygde, satt jeg AMD vifta feil vei, og knuste halve kjerna. Siden har jeg holdt meg til Intel (der er det nesten umuligt å knuse noe (hvertfall etter det jeg har erfart, toppen virker hard som stål), og viftene til Intel CPU'er er relativt enkle å montere). Når jeg hadde kjøpt ny CPU til den første PC'en jeg bygde, funka det heller ikke, men CPU'en funka iallfall. Da var det hovedkortet....

Jaja, har lært mye fra den tiden. Det eneste som er synd er at erfaringsperioden ofte blir ganske dyr .... :( ...

Lenke til kommentar
løye at du skulle nevne det Warillion, når jeg bygga pcen så glemte jeg den.ble jo dritt forbanna at cpuen ikke fynka. gjør ikke samme feilen igjen :)

Tviler på at Startit er så snille at de bytter en cpu som det er goop på.

eXploid: kjøpte cpuen for 800,- :p men jeg kan tenke på det, men er stor kjangs for at den gamle cpuen er ødelagt. behandlet den ikke akkurat fint når den ikke fynka

Eg har min palomino xp2000+ som eg ikkje lika særlig masse. No som du har sagt at du behandla den ikkje fint, er det då mulig at eg kan få kjøpe den litt billig? Så fremt at den fungerer då :p

Er nemmelig klar for å betale litt lite for en xp2500+ :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...