Prizefighter Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Ja hardt over, så da tåler de faktisk litt. Varmespreder er en fin ting, men man er da litt forsiktig når man fester på. Endret 3. april 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Kjetil_87 Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 ok, har nå kjøpt ny prossesor, han i butikken viste meg hvordan jeg skulle montere... gjorde DET HELT SKIKKELIG! men pcen sier fremdeles at cpu er montert feil eller ødelagt. FY FAEN BLIR SÅ SINT! Har et MSI kt6 delta fisr HK. Skal nå demontere hele fucking pcen så sette den sammen igjen. Kan det være hk som er fucked ? Noen som har lyst og komme til stavanger(sandnes) og hjelpe en stakkar? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Kom du nedi med skrutrekkeren nede hk'et, samtidig som du satt på cpu viften? Lenke til kommentar
Kjetil_87 Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 nei, og uansett så er det beskyttelses plate der. Men kan godt være at jeg var i det, men ikke hardt nokk til og lage skade vill jeg tro.. Sitter her og holder på å sprenge av sinnet spørs om det er så lurt å drikke idag, kommer til å bli enda sintere... Noen som vil hjelpe en stakkar i sandnes? så bare ta turen innom Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Hvorfor tok du bort kjølepastaen? Endret 3. april 2004 av Roy Harder Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 fullt mulig at det hovedkortet, det tar lett på seg skade, men man vet ikke sikkert. dette var kjipt for deg, Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) ok, har nå kjøpt ny prossesor, han i butikken viste meg hvordan jeg skulle montere... gjorde DET HELT SKIKKELIG! men pcen sier fremdeles at cpu er montert feil eller ødelagt. FY FAEN BLIR SÅ SINT! Har et MSI kt6 delta fisr HK. Skal nå demontere hele fucking pcen så sette den sammen igjen. Kan det være hk som er fucked ? Noen som har lyst og komme til stavanger(sandnes) og hjelpe en stakkar? Ehh, mener du at den poster og står at: "Cpu is unworkable" eller noe slikt? Det skjer hver gang du forandrer på noe og du må da inn i bios og forandre på innstillingene siden alt blir satt til standard. Om jeg misforsto så kondolerer jeg og unnskyld.. Endret 3. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Kjetil_87 Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 er lys indikasjoner som sier med engang jeg trykke på pcen at cpu is damaged eller noe sånn. fire røde lys Dette har jeg ikke råd til Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Da så.. Vel det skal mye til å ødelegge to cpu'er. Sjekk at du ikke har knust kjerna på denne også, hvis ikke så burde du sjekke cpu'en hos en kompis eller der du kjøpte den, evt hovedkortet også. Lenke til kommentar
hmm Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) slikt er kjipt for så unge folk som deg som gjerne ikke har så god råd, men uansett! å ha cpu'en på papir er vel noe av det dummeste du kan gjøre. Når jeg smører på goop så legger jeg proessorn på en antistatisk pose og smører på goopen, hvertfall ikke papir! det loer. Endret 3. april 2004 av hmm Lenke til kommentar
Kjetil_87 Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 (endret) skal kjøre ut å få testa begge cpuene... ingen kamerater som er så snille at de risikerer sine pcer for å hjelpe en venn i nød :/ MEn er redd for at det er HK og at jeg har 2 prossesorer uten grunn. Den nye prossesoren tok jeg på goopen på den matta som følgte med, den tingen prossesoren kommer i. La på pent med goop som etter anvisninger fra forhandler, satte på kjøleribba uten problemer. Har tatt av kjøleribba og sett om den er knust. men den var helt fin. Er surt med penger fikke nettop lønn men faen skal jo ha penger til andre ting eller pc. har ca 5000. Familien er på hytta så jeg må kjøre ca hal mil hver gang jeg skal snakke med forhandler, og jeg kan ikke ta med midi toweret mitt på mopeden :/ Endret 3. april 2004 av Kjetil_87 Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) skal kjøre ut å få testa begge cpuene... ingen kamerater som er så snille at de risikerer sine pcer for å hjelpe en venn i nød :/ MEn er redd for at det er HK og at jeg har 2 prossesorer uten grunn. Den nye prossesoren tok jeg på goopen på den matta som følgte med, den tingen prossesoren kommer i. La på pent med goop som etter anvisninger fra forhandler, satte på kjøleribba uten problemer. Har tatt av kjøleribba og sett om den er knust. men den var helt fin. Er surt med penger fikke nettop lønn men faen skal jo ha penger til andre ting eller pc. har ca 5000. Familien er på hytta så jeg må kjøre ca hal mil hver gang jeg skal snakke med forhandler, og jeg kan ikke ta med midi toweret mitt på mopeden :/ unnskyld, men bare må si dette: EID! Kan du prøve å oppdatere Bios? Endret 3. april 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Kjetil_87 Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 lett å oppdatere bios når pcen ikke vil starte ? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Synd du bor så langt unna... jeg har en testmaskin stående hvor jeg kunne prøvd cpu'ene dine fort og greit.. og noen hk og sånt liggende.. Kan hende den første du har knust kjerna på har grilla socket'en på hovedkortet.. Det er mye rart som kan skje av den minste feil.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 lett å oppdatere bios når pcen ikke vil starte ? Kan du ikke teste cpuen i maskinen du sitter på nå i den andre maskinen din? Om du tør.... Lenke til kommentar
Kjetil_87 Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 den jeg sitter på nå er pentium 3, vi har også en anne p3 i huset, en p1 en p4... min er den eneste AMD Lenke til kommentar
trubaduren Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Sjekket om du har greid å bøye en pinne under? (Mikroskop, de er dritsmå!) jeg har også bøyd en pin på prsesoren og den funker fint ( men ikke hovedkortet da) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 prøv å reset bios, jeg hadde det problemet her om dagen med min xp1600+/abit kd7-raid, men den hadde jeg ikke gjordt noe annet enn å endre litt volt og fsb og sånt i bios, fikk den feilmeldinga du fikk, men etter bios reset funka det igjen Lenke til kommentar
Kjetil_87 Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 nå er det 3 dager til lan, skal nå skru sammen pcen igjen (ligge i deler på bordet). Håper på det beste. Lenke til kommentar
Kjetil_87 Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Hovedkort Nå har jeg 2 stk amd athlon xp (2500/2800) hvis jeg finner ut at hovedkortet er ødelagt og begge prossesorene fungerer. Ville det da vært mulig og kjøpt det hovedkortet (link) og brukt begge prossesorene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå