Kjetil_87 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Idag, fikk jeg ny vifte til min AMD athlon XP 2800. type thermaltake 12. Jeg vasket vekk kjølepasta med rensemiddel for cpu og q-tips. Alt gikk knirke fint syns jeg da, eneste er kansje at det ble litt søl utfor kjernen. Noe som ble tørket bort. Nå setter jeg i stikkontakten og lys indikasjonene sier at cpu er feil montert/defekt/skadet. Hva kan jeg har gjort galt? Når jeg vasket vekk kjølepasta så lå cpuen på et stk mykt papir. Kan det forårsake statisk elektrisitet? Trenger seriøst hjelp, skal på lan på onsdag.. Time is short Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Vent til du kommer opp på tG, så kan jeg montere kjøleren for deg Om du kjøper ny cpu da Og den kan du kjøpe der... Endret 2. april 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Sjekket om du har greid å bøye en pinne under? (Mikroskop, de er dritsmå!) Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg klarte og b0ye alle 478 pinnene under cpuen.. Men fikk retta de igjen.. Funket fortsatt. Lenke til kommentar
Kjetil_87 Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Er ikke problem og kjøpe ny cpu, men hva med garanti, kan jeg ikke få ny av mpx (der jeg bestilte)? Og det virker som noe på kjernen er knust/slitt av på hvert sitt hjørne to bittesmå biter. Skal ikke på TG, men et annet lan. begynner på onsdag. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Niks er den knust kan du glemme garantien Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Kjedelig å få ødelagt noe, men siden du sier at noe på kantene er ødelagt så regner jeg med at den er det. Lenke til kommentar
Kjetil_87 Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 hvis jeg tar bilde av den, så kan dere som den er knust eller ikke. for hvis den er det så kjøper jeg bare ny Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 hvis jeg tar bilde av den, så kan dere som den er knust eller ikke. for hvis den er det så kjøper jeg bare ny Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Uten å ha sett bildet så høres det ut som om du har knust kjerna dessverre. Lenke til kommentar
Kjetil_87 Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 www.kjetil.moo.no/download/ Se på bilde00, 01 osv Lenke til kommentar
MuD Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Litt uklare bilder, med det ser ut som att du har ødelagt kjernen... og da får du det ikkje igjen på garantien, synd det Lenke til kommentar
Kjetil_87 Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 vet at det er dårlige bilder, var stress.. men er ikke sånn fin kant 2 plasser på den... noen som vil ha defekt amd xp 2800 `? Lenke til kommentar
eln Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 gjerne send den i posten hvis du har frimerker til overs Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hm, på det blanke/Sølv fargen, ser den rimelig knust ut. Den er knust, utrolig at du har greid det! Men sånn er det. Lenke til kommentar
Kjetil_87 Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 ser knust ut, så det. men er bare lyset. er bare veldig oppskrapet på kanten. men men, tar meg råd til en ny. mor og far la igjen 1000,- når de reiste på ferie som skulle til mat. får heller sulte Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Etter hva jeg har montert og erfart så skal det faktisk litt til for å knuse en kjerne. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Vet, jeg hadde en Duron hjemme for en stund siden, og skulle teste hvor mye som skulle til. Prøvde først og slå kjernen i bordet, men funket ikke, først når jeg tok en hammer hardt over skjedde det noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå