Gå til innhold

Fryktelig skumelt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser de fleste her snakker om dårlig fps, hvor fet grafikk osv, men er det ingen som synes dette spillet er jævlig skumelt. Jeg tør nesten ikke spille dette spillet etter at dama har lagt seg og det er mørkt ute. Det er lenge siden jeg har spilt et spill som  har vært så guffent!

Lol, vet hva du snakker ja. :thumbup:

 

Når du kommer inn i et rom med tre av de smårollingene, fyrer av noen salver, og de kommer mot deg (samtidig som du vet at kommer de nært nok hopper de på deg), da setter liksom bare instinktet inn. :D

Løp, løp, LØØØØP!!! :scared:

Hjelper selvsagt på med surround lyd og slikt.

 

Kult spill. :thumbs:

Lenke til kommentar
Ser de fleste her snakker om dårlig fps, hvor fet grafikk osv, men er det ingen som synes dette spillet er jævlig skumelt. Jeg tør nesten ikke spille dette spillet etter at dama har lagt seg og det er mørkt ute. Det er lenge siden jeg har spilt et spill som har vært så guffent!

ja skummelt spill... tør knappt spille det om dagen jeg hehe.. men spiller helst online jeg da...men den møkka psuèn min takler ikke alt jeg kjører så når jeg spiller far cry så drar jo skjerm kortet sin det av power`n og da hender det at pcen slår seg av hehe.. psu er en stygg ekkel genmanipulert q.tec 550watt gold og skjermkortet er ett gainward geforce fx 5900. men ett veldig bra spill ja. stygge monstre...når jeg først begynnte å spille det så trodde jeg det var monster fritt men neida

Lenke til kommentar

Far Cry var skummelt de 10-20 første gangene man støtte på monsterene. Etter det ble det "vanlig". Må innrømme at jeg skvatt skikkelig en gang inne på lageret med alle containerene. Var ganske sjelven i 15 minutter etter hendelsen.

 

Det er slike ting som gjør at man enten legger fra seg spillet elller fortsetter pga avhengighet. Jeg valgte det siste.

Lenke til kommentar

Hadde en skvetten kammerat på besøk i dag. Han tør ikke spille Half-Life på grunn av headcrabs(når de hopper mot trynet ditt). Han skvetter hver gang av dem. Han prøvde far cry og så en sånn liten mutant. Han sa: "fy fan til stygg liten dritt" og plafret et par skudd, men bommet. Plutselig hoppet den mot han og tokk et hugg. Han kaster seg tilbake og ramler av stolen. Han ligger der med tårer i øya og jeg sitter på den andre stolen med latterkrampe og ramler straks av jeg også. Så morsom har jeg ikke hatt på lenge :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...