Ni kon Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg for min del må si at det er utrolig hva folk legger seg opp i. Janteloven blomstrer her på forumet.... Han har støtende avatar, hun har linket til en side jeg ikke liker i signaturen, han sier stygge ting, buhu, hvis han får lov skal jeg ha lov. For min del ser jeg dette skjelden i den forumdelen jeg henger mest i... Eller kanskje jeg ikke legger merke til det ????? () God natt folkens , jeg logger ut... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Da tror jeg tråden avsluttes med Dahles godt valgte ord til ettertanke. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) QUOTE (oivind_dahle @ 03/04/2004 : 02:01) Jeg for min del må si at det er utrolig hva folk legger seg opp i. Janteloven blomstrer her på forumet.... Folk legger seg opp i det, grunnet at slikt strider med retningslinjene. Men er forsåvidt enig med deg... edit; spelling Endret 3. april 2004 av jallakim Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 QUOTE (Mr.Ueland @ 03/04/2004 : 01:52) aktivering av "anti-hyling" i topics er allerede aktivert Men kan man aktivere det i selve posten? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Neivel. Edit; Hvorfor er det ikke mulig og aktivere dette i selve trådene? Blir det for stor belastning på serveren? Eller er det for mye jobb? Endret 5. april 2004 av BeFs Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Ikke for og holde en sur tone, men. Er det mulig og få spørsmålet sitt besvart? Lenke til kommentar
martbo Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Unødvendig bump av gammel tråd. Tråden stenges. Ønskes tråden gjennåpnet, rapporter tråden eller send en PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg