BeFs Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hei! Nå er jeg mektig lei av folk som ikke kan begrense tegnbruken, som; '..................', '!!!!!!!!!!!' og '????????'. Jeg regner med at det ikke er bare meg som er irritert på dette. Hva med og skrive et script som bare tillater at tre like tegn etter hverandre er lov? (noe lignende som mellomrom begrensingen) Bare en liten frustrerende klage. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Tilbakemeldinger til forumet skal i forumkategorien. Flyttes Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Oi, viste ikke om denne kategorien en gang jeg. Nå lærte jeg noe nytt i dag også Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Da det står nevnt i retningslinjene er det bare å rapportere det så tar vi hånd om det sporenstreks Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Da vil dere ha _mye_ å gjøre...er det ikke noen sensurinnstillinger som teknikerne kan fikse litt på? Eller blir det for mye arbeid? Endret 2. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Det kan fikses inne på Admin CP, og kan umulig ta for myt tid. Og ja, det er iriterendes med ??????????????? & !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) QUOTE (enden @ 02/04/2004 : 23:51) Da det står nevnt i retningslinjene er det bare å rapportere det så tar vi hånd om det sporenstreks Ikke meningen å kritisere altså, langt i fra. Du og Blib er jo, som før omtalt, de flinkeste til å rette istedenfor å stenge. Men se på dette: ?????? (link) Hva om jeg rapporterer samtlige...retter du de da? Som ace_ventuora nevner, det kan ikke være for vanskelig å fikse. Er det ikke noe å ta opp med styret e.l.? (????????) Endret 2. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 QUOTE (HolgerLudvigsen @ 03/04/2004 : 00:16) Hva om jeg rapporterer samtlige...retter du de da? Er jo ikke noe poeng å rapportere gammle poster på en slik måte (så fremt de ikke bryter retningslinjene til de grader - støtende innhold, etc). Samt at alle disse trådene er fra 2001, så de er over 3 år gammle. Ikke vits å dra frem slike, blir bare unødvendig arbeid. Samt at de kanskje ikke hadde §3 i retningslinjer på den tid... Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg vet at IPB har en funksjon som fjerner tegn hvis det er mer enn tre av samme tegn på rad, men det er mulig denne bare funker i topic... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 QUOTE (jallakim @ 03/04/2004 : 00:56) Samt at alle disse trådene er fra 2001, så de er over 3 år gammle. Ikke vits å dra frem slike, blir bare unødvendig arbeid. Her er noen nyere da... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Ein funksjon som virker på samme måte som "stygge ord" som blir gjort om til "kjøss" kan kanskje fungere? Ved at "!!!!!!!" blir til "!", "??????????", til "?" og "!?!?!?!?!?!" til "!?". Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Nemlig...det er akkurat derfor vi tror at dette er fort gjort å fikse... Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 QUOTE (HolgerLudvigsen @ 03/04/2004 : 01:07) QUOTE (jallakim @ 03/04/2004 : 00:56) Samt at alle disse trådene er fra 2001, så de er over 3 år gammle. Ikke vits å dra frem slike, blir bare unødvendig arbeid. Her er noen nyere da... To av dem er stengt grunnet overdrevet bruk. I tillegg er ingen av disse så mange smileys som i den første. Er forsåvidt enig med deg i at overdrevet bruk er unødvendig, men at man skal gå tilbake på gammle poster for å stenge dem, ser jeg ikke poenget. (så fremt ingen moderatorer melder seg frivillig? ) Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 QUOTE (zeph @ 03/04/2004 : 01:14) Ein funksjon som virker på samme måte som "stygge ord" som blir gjort om til "kjøss" kan kanskje fungere? Ved at "!!!!!!!" blir til "!", "??????????", til "?" og "!?!?!?!?!?!" til "!?". Vel, dette blir litt vanskelig. Da må man i så fall ha et forum med AI Dette grunnet at man må ha egne definisjoner; QUOTE !?!?! = !?!?!?!? = !?!! = !!!! = !!!!! = !???? = ???????? = ?Skjønner? Man må ha en egen definisjon for hver tegnkombinasjon som brukes; ergo noe som ikke vil fungere. Men tanken var god... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Vel altså, de postene jeg viste var bare til eksempel da. Uansett, det er et godt poeng at det finnes flust av kombinasjonerer med "?" og "!". Men man kan få dekt en del av ????, ?????, ?????? og lignende kombinasjoner.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Når F@en vart sensurert så vart også "sofaen" sensurert i starten til dei endra på det. Det skulle lev bety at det er mulig å sensurere alt så lenge det har den delen med eller har eg tatt feil? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 QUOTE (HolgerLudvigsen @ 03/04/2004 : 01:25) Vel altså, de postene jeg viste var bare til eksempel da. Uansett, det er et godt poeng at det finnes flust av kombinasjonerer med "?" og "!". Men man kan få dekt en del av ????, ?????, ?????? og lignende kombinasjoner.. Meget mulig, uansett må mod/admin gjøre noe med dem - hvis de gidder. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 QUOTE (jallakim @ 03/04/2004 : 01:27) Meget mulig, uansett må mod/admin gjøre noe med dem - hvis de gidder. Vil jo spare dem for arbeid in the long run...responsen fra moderatorene på denne tråden ebba litt ut. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) QUOTE (zeph @ 03/04/2004 : 01:26) Når F@en vart sensurert så vart også "sofaen" sensurert i starten til dei endra på det. Det skulle lev bety at det er mulig å sensurere alt så lenge det har den delen med eller har eg tatt feil? Man kan kanskje bruke asteriks (*) for å bruke "jokertegn" i replac'en. QUOTE *?!* = ?!*!!* = !*??* = ? Når jeg ser over det jeg nettop skrev, er det meget sannsynlig for at dette går. Uansett vil en slik replace trege ned forumet, siden servern må kjøre flere queries for å replace orda. (husk at trådene fremdeles er lagret som "!!!!!!!", "?????", osv, selv om de bare vises "!", "?". dette fordi den bare blir "replacet" når den sjekkes mot databasen). Så hvis man skriver et innlegg med "!!!!!!!!!!!!", vises det bare "!" når du leser den, men når du redigerer posten igjen, står det "!!!!!!!!!!!!". edit; respons fra mod/admin var det lite av ja Endret 2. april 2004 av jallakim Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Selvsagt er det lite med respons fra mod klokken halv to om natten aktivering av "anti-hyling" i topics er allerede aktivert, blir det mer tull omkring så rapporter det slik at vi kan få ordnet opp i "problembarna" en gang for alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg