Gå til innhold

Noen folk bruker for mange lydtegn.

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå er jeg mektig lei av folk som ikke kan begrense tegnbruken, som; '..................', '!!!!!!!!!!!' og '????????'.

Jeg regner med at det ikke er bare meg som er irritert på dette.

Hva med og skrive et script som bare tillater at tre like tegn etter hverandre er lov? (noe lignende som mellomrom begrensingen)

Bare en liten frustrerende klage.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (enden @ 02/04/2004 : 23:51)
Da det står nevnt i retningslinjene er det bare å rapportere det så tar vi hånd om det sporenstreks :)

Ikke meningen å kritisere altså, langt i fra. Du og Blib er jo, som før omtalt, de flinkeste til å rette istedenfor å stenge. Men se på dette:

?????? (link)

Hva om jeg rapporterer samtlige...retter du de da? ;)

Som ace_ventuora nevner, det kan ikke være for vanskelig å fikse. Er det ikke noe å ta opp med styret e.l.? (????????)

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

QUOTE (HolgerLudvigsen @ 03/04/2004 : 00:16)
Hva om jeg rapporterer samtlige...retter du de da? ;)

Er jo ikke noe poeng å rapportere gammle poster på en slik måte (så fremt de ikke bryter retningslinjene til de grader - støtende innhold, etc). Samt at alle disse trådene er fra 2001, så de er over 3 år gammle. Ikke vits å dra frem slike, blir bare unødvendig arbeid.

Samt at de kanskje ikke hadde §3 i retningslinjer på den tid...

Lenke til kommentar

QUOTE (HolgerLudvigsen @ 03/04/2004 : 01:07)
QUOTE (jallakim @ 03/04/2004 : 00:56)
Samt at alle disse trådene er fra 2001, så de er over 3 år gammle. Ikke vits å dra frem slike, blir bare unødvendig arbeid.

To av dem er stengt grunnet overdrevet bruk. I tillegg er ingen av disse så mange smileys som i den første.

Er forsåvidt enig med deg i at overdrevet bruk er unødvendig, men at man skal gå tilbake på gammle poster for å stenge dem, ser jeg ikke poenget. (så fremt ingen moderatorer melder seg frivillig? :p )

Lenke til kommentar

QUOTE (zeph @ 03/04/2004 : 01:14)
Ein funksjon som virker på samme måte som "stygge ord" som blir gjort om til "kjøss" kan kanskje fungere? Ved at "!!!!!!!" blir til "!", "??????????", til "?" og "!?!?!?!?!?!" til "!?".

Vel, dette blir litt vanskelig. Da må man i så fall ha et forum med AI :roll:

Dette grunnet at man må ha egne definisjoner;

!?!?! = !?
!?!?!? = !?
!! = !
!!! = !
!!!! = !
???? = ?
??????? = ?

Skjønner? Man må ha en egen definisjon for hver tegnkombinasjon som brukes; ergo noe som ikke vil fungere. Men tanken var god...

Lenke til kommentar

QUOTE (HolgerLudvigsen @ 03/04/2004 : 01:25)
Vel altså, de postene jeg viste var bare til eksempel da. Uansett, det er et godt poeng at det finnes flust av kombinasjonerer med "?" og "!". Men man kan få dekt en del av ????, ?????, ?????? og lignende kombinasjoner..

Meget mulig, uansett må mod/admin gjøre noe med dem - hvis de gidder.

Lenke til kommentar

QUOTE (zeph @ 03/04/2004 : 01:26)
Når F@en vart sensurert så vart også "sofaen" sensurert i starten til dei endra på det. Det skulle lev bety at det er mulig å sensurere alt så lenge det har den delen med eller har eg tatt feil?

Man kan kanskje bruke asteriks (*) for å bruke "jokertegn" i replac'en.

*?!* = ?!
*!!* = !
*??* = ?

Når jeg ser over det jeg nettop skrev, er det meget sannsynlig for at dette går.

Uansett vil en slik replace trege ned forumet, siden servern må kjøre flere queries for å replace orda. (husk at trådene fremdeles er lagret som "!!!!!!!", "?????", osv, selv om de bare vises "!", "?". dette fordi den bare blir "replacet" når den sjekkes mot databasen). Så hvis man skriver et innlegg med "!!!!!!!!!!!!", vises det bare "!" når du leser den, men når du redigerer posten igjen, står det "!!!!!!!!!!!!".

edit; respons fra mod/admin var det lite av ja :p

Endret av jallakim
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...