oli1 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg har winxp pro, men usb 2.0 driverene mine har blitt sletta på en eller annen måte?! Noen som vet hvor jeg kan laste ned usb 2.0 drivere til win xp pro? Og hvor skal jeg legge dem i såfall? Lenke til kommentar
MuD Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Gå innpå asus si heimeside og søk etter hk drivere... USB 2.0 driver ligger inne i hk-driveren, hvis ikkje prøv og legge inn dei orginale driverane igjen. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Om du ikke oppnår USB 2 hastighet, hvilken instilling står det på i BIOS? (Vet at i865 serien har innstilling for USB1.1/USB2 i BIOS) Win XP trenger du normalt ikke installere USB 2.90 drivere på. Støttes vel fra scratch (Eller var det SP1?) Endret 2. april 2004 av m-kane Lenke til kommentar
joebush Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Det er vel med SP1. Dersom den installeres på nytt kan det godt tenkes at driverene er på plass igjen. Lenke til kommentar
oli1 Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Den står på 2.0 i bios. Jeg vet at jeg vanligvis ikke trenger og innstalere usb 2.0 drivere til xp, men de har jo blitt sletta!(hvordan vet ikke jeg). Og når jeg prøver og innstalere de fra cd så står d at win xp ikke trenger å innstalere usb 2.0 drivere... Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Den står på 2.0 i bios. Jeg vet at jeg vanligvis ikke trenger og innstalere usb 2.0 drivere til xp, men de har jo blitt sletta!(hvordan vet ikke jeg). Og når jeg prøver og innstalere de fra cd så står d at win xp ikke trenger å innstalere usb 2.0 drivere... Gå inn på enhetsbehandling. Slett alle enhetene som befinner seg under "Universal seriell busskontroller" (dvs alle usb-enheter). Omstart maskinen. Da skal den finne alt på nytt.... burde fungere slik at du får tilbake usb 2.0 igjen. Lenke til kommentar
oli1 Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 den står på highspeed i bios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå