Gå til innhold

hvem der?

Anbefalte innlegg

Quote:

On 2002-04-17 23:47, El_PoLLa skrev:

drdoogie... hva er det som feiler folk som deg? tror du er så jævlig tøff, tror du er morsom, tror du er bedre enn alle andre... data'en din har nok gått deg overhodet, på tide og komme seg litt ut slik at du skjønner at folk ikke alltid er slik du tror dem er - eller rettere sagt misforstår at de er. du lever tydeligvis i din egen lille verden, og jeg går utifra de fleste skjønner det eller har skjønt det.

la meg være ifred please, jeg gidder ikke mere av ditt uutholdelige "anti-el-polla" gnål.

Jeg er ikke ute etter aa skaffe meg fiender for livet.

Denne traaden har gaatt over til aa bli en skittkastings-traad, hvor folk angriper hverandre.

Dette er ikke hensikten med en offentlig debatt - poenget er at man skal kunne hoere andres synspunkter, og laere av dem.

//redigert vekk

El_Polla:

Jeg kan bare haape at du tror meg naar jeg sier jeg har ingenting imot deg, eller andre mennesker.

Og jeg er ikke interessert i aa faa deg som fiende.

//redigert vekk

Redigert:

Resten av det jeg sa ble oppfattet som kverulering. Det var ikke min hensikt, men jeg ser at det var lett aa se det slik. Derfor redigerte jeg vekk det som kunne oppfattes negativt, og lot kjernen i det ville faa fram staa igjen.

[ Denne Melding var redigert av: drdoogie på 2002-04-19 06:51 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*originaltekst redigert bort*

Ok doogie...bra at du så det selv også. Er på ingen måte ute etter deg, men denne tråden synes jeg bør stoppe nå...før det blir virkelig krig her!

comp.gif

History admires the wise, but it elevates the brave.

[ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-04-19 15:03 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-18 20:35, Roamer skrev:

El_Polla brukte Pizzabud nicket for å slenge dritt før, forstod at han var en dust og sluttet med det. Greit nok.

Hvis det er slik, så må vi få El_Polla vere i fred. Men jeg har lest enkelte poster El_polla har svart på ikke har en så veldig seriøs tone som han vil ha det til.

Men for all del. La karen få styre seg selv. Han er sikkert ikke eldre enn 13-14 år..

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-20 11:27, SintBrus skrev:

Quote:

On 2002-04-18 20:35, Roamer skrev:

El_Polla brukte Pizzabud nicket for å slenge dritt før, forstod at han var en dust og sluttet med det. Greit nok.

Hvis det er slik, så må vi få El_Polla vere i fred. Men jeg har lest enkelte poster El_polla har svart på ikke har en så veldig seriøs tone som han vil ha det til.

Men for all del. La karen få styre seg selv. Han er sikkert ikke eldre enn 13-14 år..

sintbrus: har jeg svart i en useriøs tone... her kommer byråkraten ja - pass på deg selv da onkel politi. quote det du mente var under din standard/mal for en seriøs tone i en post, så skal jeg forklare posten til deg. btw - kan ikke dere som sier slikt sende en privat message eller noe til meg istedenfor og fortsette med spam?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-20 18:22, Mulch skrev:

El_Polla ser ikke ut til å fatte hva vi prøver å si til ham likevel, så det er nok bare å gi opp. Etter alle de eksemplene vi har gitt.. :/

Har vært bra etter denne threaden her kom opp synes jeg da :smile:

dette har vært en fin tråd å få opp post counten i da :smile:

jippi! +1 post :grin:

Lenke til kommentar

Vi skriver norsk på denne måten El_Polla;

Hvem er vi? Si, "alle sammen"! Du er vel den eneste... Hva er det du forsøker? Og si. Kan du ikke bare si det istedenfor? Og si noe uforståelig. Så forvente at jeg skal skjønne det? Da? Det er ikke vanskelig. Come on. :smile:

Men, seriøst, slutt å plag El_Polla. Jeg skjønner godt at han blir irritert.

"You can go a long way with a smile.

You can go a lot further with a smile and a gun."

- Al Capone

[ Denne Melding var redigert av: Roamer på 2002-04-20 19:51 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-20 19:49, Roamer skrev:

Vi skriver norsk på denne måten El_Polla;

Hvem er vi? Si, "alle sammen"! Du er vel den eneste... Hva er det du forsøker? Og si. Kan du ikke bare si det istedenfor? Og si noe uforståelig. Så forvente at jeg skal skjønne det? Da? Det er ikke vanskelig. Come on. :smile:

Du hadde en del feil der du også. Men det var ikke det denne tråden var for.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-21 01:30, El_PoLLa skrev:

denne tråden er faktisk blitt ett chatterom :smile:

Det skal nok mer enn et par poster før dette blir et chatterom. En post man virkelig kan kalle et chatterom er "Siste Ordet" den inneholder rundt 4300 poster..

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-21 12:35, SintBrus skrev:

Quote:

On 2002-04-21 01:30, El_PoLLa skrev:

denne tråden er faktisk blitt ett chatterom :smile:

Det skal nok mer enn et par poster før dette blir et chatterom. En post man virkelig kan kalle et chatterom er "Siste Ordet" den inneholder rundt 4300 poster..

d kommer an på aktivitet i tråden sammenlignet med aktivitet på forumet... og med den definisjonen så er d nå et chatroom :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...