Gå til innhold

hvem der?

Anbefalte innlegg

Quote:

On 2002-04-15 16:04, El_PoLLa skrev:

forskjell? mellom hvem? pizzabud er jo meg...

"okei, sier det igjen... du kan kjenne meg litt gjennom det jeg skriver, men ikke pizzabud postene fordi det ikke er meg"...

"du kan ikke kjenne meg gjennom pizzabud postene fordi det ikke er meg"...

"pizzabud postene kunne hvem som helst ha skrevet"...

"tro for all del ikke at jeg står for noen av pizzabud innleggene"...

"du kan ikke kjenne meg gjennom pizzabud postene fordi jeg ikke mener det som står der"...

"eg har prøvd og forklare at jeg ikke står for det som står i pizzabud postene"...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-16 22:31, Thaxx skrev:

Quote:

On 2002-04-15 16:04, El_PoLLa skrev:

forskjell? mellom hvem? pizzabud er jo meg...

"okei, sier det igjen... du kan kjenne meg litt gjennom det jeg skriver, men ikke pizzabud postene fordi det ikke er meg"...

"du kan ikke kjenne meg gjennom pizzabud postene fordi det ikke er meg"...

"pizzabud postene kunne hvem som helst ha skrevet"...

"tro for all del ikke at jeg står for noen av pizzabud innleggene"...

"du kan ikke kjenne meg gjennom pizzabud postene fordi jeg ikke mener det som står der"...

"eg har prøvd og forklare at jeg ikke står for det som står i pizzabud postene"...

det var ørten andre ord for at "jeg ikke står for det som står i pizzabud postene, driter i de og mener ingenting som står i de" - ikke lett og forklare slikt vet du, alltid en del som ikke skjønner uansett hvor hardt man prøver.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-17 15:54, El_PoLLa skrev:

drdoogie: du tror du er morsom eller har iq lavere enn skonummeret sitt...

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror det heter "enten saa tror du at eller saa" naar man skal komme med et utsagn om et valg.

"du tror du" blir for imperativt (byde-setning) til at det kan presentere et valg.

Og saa heter det "skonummeret _ditt_" i direkte tiltale. "sitt" brukes naar man snakker _om_ noen, ikke _til_ noen.

Ellers er norsken din ganske god til aa vaere utlending, du maa bare jobbe litt mer med grammatikken din. Og rettskriving. Og ordstilling.

Hvor kommer du fra forresten?

Lenke til kommentar

Quote:

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror det heter "enten saa tror du at eller saa" naar man skal komme med et utsagn om et valg.

"du tror du" blir for imperativt (byde-setning) til at det kan presentere et valg.

Ellers er norsken din ganske god til aa vaere utlending, du maa bare jobbe litt mer med grammatikken din. Og rettskriving. Og ordstilling.

lololol! :grin:

Lenke til kommentar

drdoogie... hva er det som feiler folk som deg? tror du er så jævlig tøff, tror du er morsom, tror du er bedre enn alle andre... data'en din har nok gått deg overhodet, på tide og komme seg litt ut slik at du skjønner at folk ikke alltid er slik du tror dem er - eller rettere sagt misforstår at de er. du lever tydeligvis i din egen lille verden, og jeg går utifra de fleste skjønner det eller har skjønt det.

la meg være ifred please, jeg gidder ikke mere av ditt uutholdelige "anti-el-polla" gnål.

Lenke til kommentar

Jeg synes dette er utrolig morsomt. Vi kjenner deg kun gjennom ditt "liv" på dette forumet, og det er alt vi trenger å vite. Hvorfor skal vi bli kjent med deg (personlig)? For at vi skal forstå hvorfor du sier det du gjør?

Helløøø?

Lenke til kommentar

mulch, pizzabud postene har jeg skrevet - men jeg mener jo ikke det som står der... etterhvert som jeg begynte og poste seriøse poster her gav jeg meg med skittkastinga. så, hvis du prøver og kjenne meg eller noe så må du drite i pizzabud postene og se på el_polla postene der jeg bare har skrevet ting jeg står for. sc er det beste spillet, selv om det er veldig vanskelig i starten, awp er en del av cs, men jeg synes det er irriterendes på en full server med 32 folk innpå og det er igjen 2-3 awp'ere mot 2-3 andre awp'ere og slikt. rundene blir jo ett par minutter kortere uten awp ofte - selv om jeg hater awp så betyr ikke det jeg har noe imot awp'ere, om en liker og snipe/storme i spill sier ikke en drit om hvordan en er i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Den var litt drøy, Johan. Det er dumt å nedverdige seg til drittkasting. Det blir litt usaklig. Hold det komisk eller hold det for deg selv.

El_Polla brukte Pizzabud nicket for å slenge dritt før, forstod at han var en dust og sluttet med det. Greit nok.

La denne tråden dø...

"You can go a long way with a smile.

You can go a lot further with a smile and a gun."

- Al Capone

[ Denne Melding var redigert av: Roamer på 2002-04-18 20:37 ]

Lenke til kommentar

johan: er du drdoogie sitt andre nick? eller er han bare forbildet ditt? kan du holde kjeften din igjen snart, jeg er så drit lei alt gnålet fra deg og drdoogie nå - slutt og oppføre deg som en ape, vis at du er bedre enn drdoogie ved og slutte med unødvendige utsagn som ingen bryr seg om, unntatt og spørre seg selv hvordan du gadd.

Lenke til kommentar

Har egentlig ikke hatt lyst til å blande meg inn i denne tråden, men nå er det vel snart nok?

Greit at pizzabud slengte mye dritt før, men hvis han nå vil skjerpe seg og poste seriøst under el_polla, så for guds skyld la han det da.

Det er mye her som er personangrep, og en del av dere er ikke det spor bedre en det pizzabud var.

El_polla: la denne tråden dø nå, ikke bry deg om hva andre svarer...bare overse de og move on! Da viser du at du mener alvor, og hever deg over en del av de andre her som driver med skittkasting.

Så vær så snill alle sammen: Ikke post noe mer i denne tråden, la den dø NÅ!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...