Tåka Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Pizzabudet er sikert en "SVARTING" med komlexer for å bli kalt "Pizzabud" og deretter prøver seg med et nytt navn! Og ikke kan han skrive på NORSK en gang!!! [ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-04-13 09:07 ] Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 13. april 2002 Forfatter Del Skrevet 13. april 2002 Quote: On 2002-04-13 09:00, Tåka skrev:Pizzabudet er sikert en "SVARTING" med komlexer for å bli kalt "Pizzabud" og deretter prøver seg med et nytt navn!Og ikke kan han skrive på NORSK en gang!!! <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-04-13 09:07 ]</font> det her er siste gang jeg forklarer det, det er alltid noen som ikke gidder bry seg med og lese poster og som knapt vet kass topic de er i. tåka: jeg skifta nick (kallenavn) her i http://www.gamer.no forumet fordi jeg spilte cs (counter-strike) og jeg ble med i en slags klan (gruppe mennsker som samarbeider) med spanske (en nasjonalitet) nick (kallenavn), nicket (kallenavn) mitt blei El_PoLLa og siden jeg ikke har klisterhjerne (god passord/brukernavn hukommelse) har jeg det samme navnet og passordet over alt, derfor skiftet jeg nick (kallenavn) her, på ambar (spill), hotmailaccounten (email) osv (og så videre). GOT IT!? (skjønte du det nå eller vil du ha en enda tydeligere forklaring?) btw, jeg kan faktisk skrive norsk, om du er ett pirkete norsk-geni er det få som bryr seg om, i alle fall ikke meg. "retting hører hjemme på skolen". Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Quote: On 2002-04-13 10:50, El_PoLLa skrev:det her er siste gang jeg forklarer det, det er alltid noen som ikke gidder bry seg med og lese poster og som knapt vet kass topic de er i. vedder enda en krone på at han skriver mer her Quote: btw, jeg kan faktisk skrive norsk, om du er ett pirkete norsk-geni et geni, heter det. ett bruker du når du skal understreke at det bare er, la oss si, ett eneste norsk-geni i rommet. _________________ [ Denne Melding var redigert av: psilocybe på 2002-04-13 15:45 ] Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 13. april 2002 Forfatter Del Skrevet 13. april 2002 mulch, jeg vet du kødder deg nå, og det er barnslig. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Selvfølgelig... Skal tro hvem har det fra.. Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Du er et troll, mrs pizzabud/el_polla. Du skal være bra idiot for å ha et ekstra nick for å slenge dritt. Og prøv å integrer litt grammatikk i postene. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 forklare igjen... jeg har aldri hatt ett ekstra nick for og slenge dritt roamer, hvorfor skulle jeg gjøre det forresten? i starten med pizzabud nicket ble det en del dritt frem og tilbake, "who cares" tenkte nå jeg. men så slutta jeg og en stund etter det skifta jeg nick også. skriver ikke omigjen hvorfor. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Quote: On 2002-04-13 12:00, psilocybe skrev:vedder enda en krone på at han skriver mer her Du har jaggu forretnings-sans gutt! Poll: Hvis folk er uenige med deg, eller ikke synes du er kul , tror du virkelig at du klarer aa forandre deres mening? Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Er jeg den eneste som ikke merka noen forskjell på el_polla og pizzabud? i måte å skrive på, forsøk på å overbevise, gjentakelser osv.... Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 forskjell? mellom hvem? pizzabud er jo meg... liten misforståelse ute og går sikkert, jeg synes ikke folk som sniper, er "defensive" i spill, spiller ra2, ta osv er noe "verre" enn de som angriper, er "offensive" i spill, spiller sc osv... det er jo like dumt som at de som drikker nesquick er tullinger og de som drikker oboy ikke er det. jeg har mange flere venner som sniper, er "defensive" i spill, spiller ra2 og ta enn de som spiller sc og angriper f.eks. en sniper er ikke mere idiot/feig enn en som angriper - alle kan storme og campe i spill, noen gjør litt av hvert og man kan ikke dømme folk utifra det. skjønner ikke helt hva problemet til en del av dere er? fritidsproblemer kanskje? "kult" og leke dum i el_polla tråden? dere som ikke har skjønt det nå men likevel fortsetter og mase kan holde munnen sin godt igjen nå, i alle fall i denne tråden. fatter ikke hva dere ønsker og oppnå. drdoogie: tror du jeg bryr meg om en patetisk fyr eller to et eller annet sted som "ikke synes jeg er kul"? du har vel tenkt og svare "ja:)" og så synes alle det er morsomt. fritidsproblem og drive i forum og leke dum og nysgjerrig, så ikke gjør det. poenget med denne tråden var først og fremst å finne ut hvem som skrev den emailen, men like mye for å finne ut hvorfor. men det får jeg visst ikke noe svar på så lenge han/henne ikke har guts til og innrømme det eventuelt beklage det. hvis det er pizzabud postene aleine han er sint på så kommer den mailen veldig seint, slutta med og slenge drit uten grunn en stund før jeg skifta nick til el_polla, og det er en stund siden. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-15 16:04, El_PoLLa skrev:drdoogie: tror du jeg bryr meg om en patetisk fyr eller to et eller annet sted som "ikke synes jeg er kul"?du har vel tenkt og svare "ja:)" og så synes alle det er morsomt. fritidsproblem og drive i forum og leke dum og nysgjerrig, så ikke gjør det. "Ja". :wink: Forresten: PsiloCube har 46 poster fra samme IP som EL-Polla, som har 31 poster fra denne IP. Noe som kanskje forklarer Psilo's korrekte antagelse om at Poll ikke gir seg med aa "forklare" ting som han har sagt foer, selv om folk tydelig har gitt beskjed om at de har et annet syn paa det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-15 16:19, DrDoogie skrev:Forresten: PsiloCube har 46 poster fra samme IP som EL-Polla, som har 31 poster fra denne IP. først og fremst, psilocybe. for det andre, wft?! mener du å påstå at jeg er el_polla eller bor sammen med fyren? jeg HATER ham! evinnelig gnål om awp, sc, awp, sc, awp, sc, awp, sc, awp og, la oss ikke glemme, sc. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-15 16:37, psilocybe skrev: Quote: On 2002-04-15 16:19, DrDoogie skrev: Forresten: PsiloCube har 46 poster fra samme IP som EL-Polla, som har 31 poster fra denne IP. først og fremst, psilocybe. for det andre, wft?! mener du å påstå at jeg er el_polla eller bor sammen med fyren? jeg HATER ham! evinnelig gnål om awp, sc, awp, sc, awp, sc, awp, sc, awp og, la oss ikke glemme, sc. Skole, dynamisk IP. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 kjenner kvarandre då :razz: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Quote: Skole, dynamisk IP. vel, det er litt småpussig siden jeg ikke har gått på skole på 3 år, da. jeg bor sammen med en kis som ikke spiller noesomhelst. og, nei, jeg kjenner ikke pizzabud, og har definitivt ikke lyst til det heller. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 babler dere om nå da? jeg har kun skrevet poster hjemme, du trenger nok litt trening i og trace ip'er, det er faktisk ikke bare skoler som har dynamisk ip. psilocybe: fatter ikke at du enna ikke har forstått -untatt om du ikke har lest postene så les postene, eller det var ett forsøk på og være morsom kanskje? skal si jeg lurer. Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 cant stop... Weee 100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå