SintBrus Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Quote: On 2002-04-04 20:12, psilocybe skrev:hihi.. vedder en krone på at han skriver noe mer. :grin: :grin: :grin: Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 El_polla beskyldt for å være pizzabud El_polla innrømmer å være pizzabud El_polla innrømmer å skrive dritt med pizzabud nicket El_polla nekter å skrive mer i denne tråden *hmmmmmmmzz* Lenke til kommentar
Tullingen Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 jeg lurer på hvorfor pizzabud skifta nick til el polla.. var det for å skjule noe? Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 jeg skifta nick fordi jeg var lei pizzabud nicket. jeg har aldri prøvd og skjule att jeg het pizzabud før - btw hvorfor skulle jeg? hadde skrevet 3 poster tror jeg før en spurte om en var pizzabud så dere er litt sent ute anyway. jeg gidder ikke skrive mer i tråden, har svart det samme svaret i 2 sider, mest til mulch som tror han kjenner meg når han har lest pizzabud postene. de postene var noe kødd, jeg mener jo ikke det som står der. el_polla postene kan du kanskje kjenne meg litt ifra siden jeg mener/synes alt som står i de. got it now? Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Quote: On 2002-04-04 22:16, El_PoLLa skrev:jeg skifta nick fordi jeg var lei pizzabud nicket. jeg har aldri prøvd og skjule att jeg het pizzabud før - btw hvorfor skulle jeg? hadde skrevet 3 poster tror jeg før en spurte om en var pizzabud så dere er litt sent ute anyway. jeg gidder ikke skrive mer i tråden, har svart det samme svaret i 2 sider, mest til mulch som tror han kjenner meg når han har lest pizzabud postene. de postene var noe kødd, jeg mener jo ikke det som står der. el_polla postene kan du kanskje kjenne meg litt ifra siden jeg mener/synes alt som står i de.got it now? Jepp, jeg er tilbake =P Nok en gang klarer ikke El_Polla å lese andre sin innlegg. Jeg har aldri sagt at jeg kjenner deg, jeg vet bare hvordan du er på dette forumet, og svarene dine i denne tråden (og hvordan du startet den) bare forsterker mitt inntrykk. Et tips, når du svarer på noe, så vær litt presis, jeg spurte rett ut om du var Pizzabud (selv om jeg var rimelig sikker), men jeg fikk inntrykk av at du helst ville unngå spørsmålet (dette gjelder flere ting). Jeg bryr meg ikke om hvordan du er i RealLife, men forumet så sender du visse signal. Det at det tok 3 poster før noen spurte om dere var samme person sier jo litt også. Jeg mistenkte det omtrent med en gang. Ser faktisk ingen forskjell på Pizzabud og El_Polla, selv om du tror det selv. Jeg håper vi slipper slikt i fremtiden. Men forum er jo for å diskutere :wink: Helst innenfor tema, men når noen starter en tråd, så må jeg bare av og til svare. (Har jeg skrevet så langt allerede? Gøy!) La denne tråden dø, vær så snill.. :wink: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 alle skylder meg en krone! Lenke til kommentar
salomo Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Quote: On 2002-03-30 00:35, El_PoLLa skrev:quote/ en email sendt til meg.Argh, din mongolide drittunge. Kan ikke du gi **** i å poste medinger på hardware.no/gamer.no, siden du bare preiker piss uansett? Du skjønner jo ingen ting, og leser og/eller forstår ikke andres innlegg hvor de gruser de latterlige påstandene dine. Det eneste jeg er enig med deg i, er at StarCraft er et glimrende strategi spill, men du må skjønne at andre har andre meninger som du må respektere. Akuratt som jeg respektere de latterlige meldingene dine i starten, men så bare fortsatte du å mase om det samme med idiotiske argumenter. Som i tråden hvor du preiker masse piss om realisme i et spill. Helt lættis. Du trenger hjelp. Regner med at du har spilt SC for mye, og det har gått utover hjernekapasiteten din. I tillegg trenger du å ta deg et norsk kurs, du skriver som en liten drittunge....men det er vel det du er?quote/tøff bak pcskjermen? du skulle hatt i ræven med øks. Kanskje det er pizzabud som har sendt denne til deg Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Psilocybe vil bare si at du kan poste adressa di. du skal få den krona ROFL Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-05 00:13, salomo skrev: Quote: On 2002-03-30 00:35, El_PoLLa skrev: quote/ en email sendt til meg. ... tøff bak pcskjermen? du skulle hatt i ræven med øks. Kanskje det er pizzabud som har sendt denne til deg OMG! Ja, det er ikke umulig! LOL! Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 LOL =) Gi meg kontonummeret, så skal du få en krone, hehe.. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Hva var emailadressen til den fyrn? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 nickskiftet kom uti ein annen strategi spill diskusjon eg tror han prøvde på å registrere seg som 'fleire' brukere som alle diggde starcraft :smile: Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 slik som khosethl? *ler* jeg skifta nick fordi jeg spilte cs og ble med i en klan der vi hadde slike navn... het først El_DracO så El_Polla... og da skiftet jeg her og på alle andre steder siden jeg ikke gidder og huske mere enn ett brukernavn og ett passord... btw, hadde slutta med de useriøse postene en stund før jeg skifta nick. Lenke til kommentar
©-Man Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 :smile:, jaja humor krydrer hverdagen og denne el_polla med sin gullfiskhukomelse har jammen klart å skape en morsom tråd her... Lo mye underveis Som kjent så kan en gullfisk huske i ca 5 sek (+- 1 sek eller 2) Så jeg har klippet og limt litt fra innleggene dine el_polla håper du leser fort slik at du ikke glemmer underveis. Beklager at innlegget blir lang, men det var så mye svada å lime inn :smile: --- "du kjenner meg ikke"... "du kjenner meg ikke. hadde du kjent meg ville du ikke skrevet noe av det der"... "okei, sier det igjen... du kan kjenne meg litt gjennom det jeg skriver, men ikke pizzabud postene fordi det ikke er meg"... "du kan ikke kjenne meg gjennom pizzabud postene fordi det ikke er meg"... "pizzabud postene kunne hvem som helst ha skrevet"... "tro for all del ikke at jeg står for noen av pizzabud innleggene"... "du kan ikke kjenne meg gjennom pizzabud postene fordi jeg ikke mener det som står der"... "eg har prøvd og forklare at jeg ikke står for det som står i pizzabud postene"... "jeg har ikke tilstått det fordi det ikke har vært en hemmelighet eller no' slikt"... "jeg skifta nick fordi jeg var lei pizzabud nicket. jeg har aldri prøvd og skjule att jeg het pizzabud før - btw hvorfor skulle jeg?"... På tide å finne en annen hobby el_polla du er definitivt i feil gate her i alle fall, bye bye now.... Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 12. april 2002 Forfatter Del Skrevet 12. april 2002 er det så vanskelig og skjønne da? hvordan klarer dere ikke og skjønne det dere som ikke skjønner det? hold kjeft og slutt og oppføre dere som om dere ikke har oppfattelseevne eller hva det heter. Lenke til kommentar
Tullingen Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 it's alive it's alive!*synge lykkelig* Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 huff, de gærne har det godt :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå