Mulch Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Quote: On 2002-04-02 14:15, El_PoLLa skrev:okei, sier det igjen... du kan kjenne meg litt gjennom det jeg skriver, men ikke pizzabud postene fordi det ikke er meg. el_polla postene er seriøse og der skriver jeg seriøse ting som jeg faktisk mener og synes. Bare for å få avklart. Så du har ALDRI lagt poster under nicket Pizzabud? For jeg mener bestemt at El_Polla skrev i en post at han var Pizzabud FØR, men har skiftet nick. Tar jeg feil? For dere oppfører dere nemlig helt likt. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 mulch: du nærmer deg nå, du kan ikke kjenne meg gjennom pizzabud postene fordi jeg ikke mener det som står der. du sa jeg hadde skrevet nok av dritt i denne topicen også, QUOTE! jeg har ikke skrevet noe dritt i el_polla postene og det har jeg aldri hatt grunn til heller. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...14&forum=52, id: 14 polla: fyren har merkverdig like synspunkt som deg, syns du ikke? Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Quote: On 2002-04-02 19:39, El_PoLLa skrev:mulch: du nærmer deg nå, du kan ikke kjenne meg gjennom pizzabud postene fordi jeg ikke mener det som står der.du sa jeg hadde skrevet nok av dritt i denne topicen også, QUOTE! jeg har ikke skrevet noe dritt i el_polla postene og det har jeg aldri hatt grunn til heller. Hehehehehee.. Jeg trenger ikke å svare på denne en gang.. PS. Så du ER Pizzabud, da må du slutte å nekte da! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 skjønner ikke problemet, jeg har prøvd og forklare at jeg ikke står for det som står i pizzabud postene, les og quote ifra el_polla postene før du sier jeg slenger drit osv fordi jeg gjør ikke det. du mulch begynner og bli veldig innpåsliten. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Quote: On 2002-04-02 21:04, El_PoLLa skrev:skjønner ikke problemet, jeg har prøvd og forklare at jeg ikke står for det som står i pizzabud postene, les og quote ifra el_polla postene før du sier jeg slenger drit osv fordi jeg gjør ikke det.du mulch begynner og bli veldig innpåsliten. Så må du si det da, ikke rote rundt i grøten. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Quote: On 2002-04-02 21:04, El_PoLLa skrev:skjønner ikke problemet, jeg har prøvd og forklare at jeg ikke står for det som står i pizzabud postene, les og quote ifra el_polla postene før du sier jeg slenger drit osv fordi jeg gjør ikke det.du mulch begynner og bli veldig innpåsliten. Ah... saa det du da sier, er at det er helt greit aa lage seg flere nick, hvor man da bruker et nick til aa slenge dritt paa forumet. Og dette skal da vaere helt greit for deg, og naar det er greit for deg saa er det helt klart ogsaa greit for resten av brukerne av forumet. Og det er greit for deg av den helt enkle grunn at du vedkjenner ikke at det du skriver som den andre halvparten av din spalta personlighet. Og saa blir du overrasket over at andre sender deg en hat-mail? Nei, gutt, vaer serioes heller. Og ikke bruk forskjellige identiteter for aa "komme unna med" aa slenge dritt. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 3. april 2002 Forfatter Del Skrevet 3. april 2002 doogie, du mar misforstått noe helt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Quote: On 2002-04-03 16:09, El_PoLLa skrev:doogie, du mar misforstått noe helt. hva da? syns han oppsummerte hele suppa ganske bra, jeg. Lenke til kommentar
Tullingen Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 fant en post fra gamle dager der el_polla tilstår at han er pizzabud. http://forum.gamer.no/viewtopic.php?mode=v...rt=349&replies= BUSTED! Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 El_Polla: Hvorfor skrev du så masse rubbish når du var pizzabud da? Var det virkelig nødvendig? Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 3. april 2002 Forfatter Del Skrevet 3. april 2002 tulling: jeg har ikke tilstått det fordi det ikke har vært en hemmelighet eller no' slikt. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Har lest en del av postene til El_PoLLa, det virker som om du bare er ute etter bråk, men det er vel bare puberteten... Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Quote: On 2002-04-03 23:24, salomo skrev:Har lest en del av postene til El_PoLLa, det virker som om du bare er ute etter bråk, men det er vel bare puberteten... Det må være noe sånt ja Lenke til kommentar
Lakesis Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Unga til andre Mulch og polla: kan ikke dere bare avtale et sted å møtes, så kan dere banke møkka ut av hverandre og bli ferdig med det? Du er ikke noe bedre enn polla selv mulch! Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Quote: On 2002-04-04 06:15, Lakesis skrev:Unga til andre Mulch og polla: kan ikke dere bare avtale et sted å møtes, så kan dere banke møkka ut av hverandre og bli ferdig med det?Du er ikke noe bedre enn polla selv mulch! Det er morro å arrestere han! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 morro? det er i alle fall ikke noe morro og sitte her og svare på poster som er helt idiotiske og jeg gidder ikke lese denne tråden en gang til engang. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 hihi.. vedder en krone på at han skriver noe mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå