Gå til innhold

hvem der?

Anbefalte innlegg

Må si meg enig i Mulch sitt utsagn om at El_Polla burde lese de innleggene han skal svare på flere ganger. Dessuten El_Polla, eller skal jeg si Pizzabud?, så må du forstå at ikke alle liker SC, og de som ikke gjør dette, blir ikke automatisk idioter og n00bs.

Lær av hva folk skriver til og om deg. Fra mitt synspunkt overser du alt som går deg imot. Slike fjortiss fakter du driver med hører ikke hjemme på et forum. Dette forumet skal vere en plass der folk kan uttrykke sin mening om diverese spill o.l.

Jeg vet det ikke er så mange som liker SC, så ikke prøv å få andre til å like SC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Jeg vet det ikke er så mange som liker SC, så ikke prøv å få andre til å like SC.

*hmmmm...*

*hmmmmmmmmmmmmm*

Vil nå ikke være helt sikker på det da.. Det er mange som spiller sc både her i norge og ute i resten av verden (for ikke å snakke om asia)

Lenke til kommentar

mulch, "setter det litt på spissen...", du er visst 100% enig i alt det som den ungen sa virker det som.

ingenting av det er hentet ifra virkeligheten, du kjenner meg ikke.

awp er ett drittvåpen som ødelegger en del ting i cs, jeg liker bedre å være i kamp isteden for og vente på den, når awp er på blir hver runde minst 2 minutter lengre og det blir en tålmodighetsprøve om hvem som gidder vente lengst på att fienden skal hoppe frem.

det står ikke noe drit under el_polla nicket, og jeg slenger ikke drit på forumet til folk jeg ikke kjenner, og det er en god stund siden jeg sluttet med det, og jeg lurte litt på hvorfor noen gadd sende den mailen, og det vet jeg fortsatt ikke.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-01 20:57, Thaxx skrev:

*hmmmm...*

*hmmmmmmmmmmmmm*

Vil nå ikke være helt sikker på det da.. Det er mange som spiller sc både her i norge og ute i resten av verden (for ikke å snakke om asia)

Vet det, jeg ville bare provosere SC fans.. :grin:

Lenke til kommentar

du kjenner meg ikke. hadde du kjent meg ville du ikke skrevet noe av det der.

jeg bryr meg ikke om hva folk jeg ikke kjenner skriver eller sier til meg fordi de ikke kjenner meg, og det kommer tydelig frem i det de sier og skriver.

tro for all del ikke at jeg står for noen av pizzabud innleggene, skal du kommentere noe så kommenter ifra de seriøse og saklike el_polla postene der jeg skriver noe jeg virkelig mener og står for.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-01 22:26, El_PoLLa skrev:

mulch, "setter det litt på spissen...", du er visst 100% enig i alt det som den ungen sa virker det som.

ingenting av det er hentet ifra virkeligheten, du kjenner meg ikke.

awp er ett drittvåpen som ødelegger en del ting i cs, jeg liker bedre å være i kamp isteden for og vente på den, når awp er på blir hver runde minst 2 minutter lengre og det blir en tålmodighetsprøve om hvem som gidder vente lengst på att fienden skal hoppe frem.

det står ikke noe drit under el_polla nicket, og jeg slenger ikke drit på forumet til folk jeg ikke kjenner, og det er en god stund siden jeg sluttet med det, og jeg lurte litt på hvorfor noen gadd sende den mailen, og det vet jeg fortsatt ikke.

Herregud og fred.. Det stemmer, jeg kjenner deg KUN gjennom det du skriver her, og det gir et visst inntrykk. Nei, jeg er IKKE enig i alt den tullingen skriver, det har jeg heller aldri sagt, kanskje på tide du begynner å LESE det andre skriver. Forstår du foresten hva det vil si å sette ting på spissen?

Ut i fra det du har svart på de siste 3-4 postene dine i denne threaden så motbeviser det ingenting. Også HER klarer du å trekke inn AWP og SC. Ikke kom å si at "de andre" begynte, for de bare køddet (selv om det var sant det de skrev). Du gjentar deg også 3-4 ganger, omtrent uten at noen har sagt noe.

Men, slik som jeg har forstått det, så er jo både Pizzabud og El_Polla samme person, det har du sagt selv også. Er ikke det tilfellet lenger? Åpenbart nekter du her hvertfall.. Jeg finner hvertfall nok dritt under ditt nye nick, til og med her (hele threaden).

Ingenting svir mer enn sannheten ser det ut som.. :wink:

Lenke til kommentar

quote mulch, jeg er ikke enig i alt den tullinen skriver.

du er enig i noe altså? du kjenner meg ikke, hadde du gjort det ville du ikke vært enig i noenting fordi det det er noe som en har funnet på mens han skrev det.

du kan ikke kjenne meg gjennom pizzabud postene fordi det ikke er meg. i el_polla postene står det jeg mener, og jeg har ikke skrevet noe drit i de.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-02 01:21, El_PoLLa skrev:

du er enig i noe altså? du kjenner meg ikke, hadde du gjort det ville du ikke vært enig i noenting fordi det det er noe som en har funnet på mens han skrev det.

du kan ikke kjenne meg gjennom pizzabud postene fordi det ikke er meg. i el_polla postene står det jeg mener, og jeg har ikke skrevet noe drit i de.

Kan du gi deg nå?? Det virker som om du bare er ute etter å kverulere og vri på det andre skriver slik at det virker som om de flamer i denne tråden...

Så vennligst STOPP!!!!

takk

[ Denne Melding var redigert av: Thaxx på 2002-04-02 02:17 ]

Lenke til kommentar

"Du kjenner meg ikke, saa det saa, du har ikke rett til aa si noe som helst negativt om meg, selv ikke basert paa alt det JEG har skrevet her paa dette forumet, for du kjenner meg ikke."

"Du kjenner meg ikke, ikke, ikke..." ad nausam.

Da kan vi vel konkludere med at mailen Poll ble sendt var lite gjennomtenkt, og lite saklig. Og at det ligger noe bak denne mailen som ikke bare kan spores til avsenderen, men ogsaa mottakeren.

Og livet gaar videre dere.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-02 01:21, El_PoLLa skrev:

Javel.. Da fikk vi det avklart, du er Pizzabud, men det er du ikke. Klart jeg ikke kjenner deg, om du hadde lest posten min så hadde du skjønt at jeg kjenner deg kun gjennom det du har skrevet som pizzabud og polla, og det reflekterer din personlighet på nettet, det kan ikke diskuteres, og det du fortsetter å poste her motbeviser ingenting!!

I rest my case, life goes on, for most of us.. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...