Gå til innhold

hvem der?

Anbefalte innlegg

quote/ en email sendt til meg.

Argh, din mongolide drittunge. Kan ikke du gi **** i å poste medinger på hardware.no/gamer.no, siden du bare preiker piss uansett? Du skjønner jo ingen ting, og leser og/eller forstår ikke andres innlegg hvor de gruser de latterlige påstandene dine. Det eneste jeg er enig med deg i, er at StarCraft er et glimrende strategi spill, men du må skjønne at andre har andre meninger som du må respektere. Akuratt som jeg respektere de latterlige meldingene dine i starten, men så bare fortsatte du å mase om det samme med idiotiske argumenter. Som i tråden hvor du preiker masse piss om realisme i et spill. Helt lættis. Du trenger hjelp. Regner med at du har spilt SC for mye, og det har gått utover hjernekapasiteten din. I tillegg trenger du å ta deg et norsk kurs, du skriver som en liten drittunge....men det er vel det du er?

quote/

tøff bak pcskjermen? du skulle hatt i ræven med øks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-30 00:35, El_PoLLa skrev:

...

tøff bak pcskjermen? du skulle hatt i ræven med øks.

Hvem er det som er tøff bak skjermen :razz: (med tanke på den øksa di).

Selvfølgelig synes jeg det er synd at noen skal sende slike mailer til andre. Han som har sendt den kan jo ikke være helt god.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-30 11:21, El_PoLLa skrev:

kamerat, det skulle jeg og likt og vist. snakke litt alvorsord med han der - slike ting er faktisk ikke morsomt om han lurer på det.

Sett ifra personlig perspektiv er det nok ikke morsomt nei, men for oss andre er det litt morsomt å se hvordan enkelte driter seg ut. :grin: Førsteklasses underholdning.

Dessuten kunne han vel trengt seg et norsk-kurs selv og høyst sannsynlig et kurs som går på "hvordan oppføre seg i nærvær av andre mennesker".

Kanskje han var full? Isåfall burde han ha sendt deg en beklagelse hvis han har normalt skamvett.

Sveinl.

Lenke til kommentar

maybe, men jeg tror det er to unger som har sittet på internett på pappas maskin og hatt det morro og slengt dritt på internett siden de ikke fant på noe bedre og gjøre, jeg var vel den tilfeldige utvalgte og er kanskje ikke den første.

egentlig bryr jeg meg like mye om slike ting som jeg bryr meg om gud i himmelen, men jeg synes de er kjipe som gidder og opprette ny hotmail konto og sende det fra den til min email.

Lenke til kommentar

hvem kan dette være tro?

*leter i "beste strat spill" tråden*

Nei.. ingen der er vel så barnslig at de finner på noe sånt :grin:

Vel vel.. i bunn og grunn så er det vel litt morsomt.. og d gir meg en god følelse innvndig.. å vite at d finnes folk som fortsatt går på frifot og finner på sånt.. Da er ikke jeg i faresonen enda :grin:

Nei... TG er over og jeg sitter her kl 3 på natta og poster... på tide å legge seg

*zzzZZZzzz*

Lenke til kommentar

ifølge deg så preiker jeg piss, skjønner ingenting, sjønner ikke at andre har andre meninger som jeg må respektere, har latterlige påstander, skriver latterlige argumenter, skriver idiotiske argumenter, preiker piss (igjen) om realisme i spill, spilt sc for mye noe som har gått utover hjernekapasiteten min, må ta ett norsk kurs, skriver som en liten drittunge, og jeg er vel det også...

du tar vel ikke littegranne i nå?

er vel en psykotisk sc-hater og westwood-fanatiker som det sa "klikk" hos :smile:

jeg vil gjerne vite hvem du er, og hvorfor du skrev dette til min epost. ville vel ikke vært så morsomt om du fikk litt flaming i postkassa di? jeg tar selvkritikk for en mengde useriøse pizzabud poster - hørte ikke hjemme på en seriøs side idethele tatt men hvorfor nevnet du idethele el_polla i mailen?

("its worth a shot")

Lenke til kommentar

Brevet var jo satt på spissen, om en klarer å se forbi banningen og de andre barnslige utsagnene så er det noe som er tatt fra virkeligheten.

Foreslår at du leser alle innleggene dine på nytt, og ser på hva du egentlig svarer på. Du gjentar deg veldig mye, og det virker ofte som du ikke leser andre sine innlegg. Dette er blitt påpekt av andre flere ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...