Andreasfe Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet543.htm Vurderer denne her (sammen med noen vifter)... De har den på Datakjeden oppe på det lokale kjøpesentret.. Slipper liksom vente på bestilling og alt sånn surr Tror/vet dere om den funker bra? Fikk plutselig noen hundrelapper, og tenkte å bruke det på en form kjøling. Mulig jeg kjøper ny CPU kjøler istedet.. har ikke bestemt meg enda. Kanskje jeg får gjort det hvis noen kommer med noen erfaringer her PFT Endret 2. april 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 folk er flinke til å hjelpe eller hva uansett, den virker sikkert fint. og tåler iallfall 2 vifter per kanal (ergo 8 vifter tilsammen) så lenge det ikke er deltaer eller andre über kraftige vifter Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg har den! Er veldig fornøyd med den! Virker perfekt både til vifter med 4 pin og 3 pin! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Den er sikkert bra, men denne er å anbefale Har denne selv og er veldig godt fornøyd! 4x20W vs 4x18 på den du listet opp <--pirk! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 (endret) hehe... nå kom plutselig tilbakemeldingene ja... var så rå med meg selv at jeg kjøpte den jeg funker utmerket... ingenting å klage på... ja.. 18 Watt pr. kanal holder i massevis... får jo mange fler enn 2 vifter pr. kanal... hvis det er snakk om vanlige Papst eller lignende... Har en vifte nå da... skal ned i Møllergata på digital Impuls i morra og kjøpe noen flere gode kraftige vifter som egner seg godt til styring.. en liten minus ved RevolTec'en er at den ikke kan skru viftene helt av... viftene går alltid litt rundt... mulig jeg trikser et lite system med av/på-knapper til hver kanal etterhvert når jeg får mye tid til overs Endret 14. april 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Funker sikkert fint den men det er gøyere å lage selv tror eg, skal lage no før sommeren tror eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå