Otte Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Hei. Har litt, (les store), oppstartsproblemer med min nyinnkjøpte ABit DigiDice. Satt isammen kabinettet etter anvisningen uten problemer inkl cpu, ram, harddisk, DvD-brenner. Ved oppstart så blir det liv i alle vifter, fullt blås, og det knurrer i harddisken og DvD-brenneren lyser. Skjerm vil ikke slå seg på og det virker ikke som om maskinen kommer seg videre i bootingen. Har satt i følgende utstyr: Cpu : Intel P4 1.7 GHz Harddisk: Quantum Fireball AS60 Ram: TwinMos 3200 256Mb Dvd: Nec 1100A Cpu , Harddisk og DvD har blitt brukt i annen pc så de fungerer, dette er også testet ved å flytte de tilbake i forrige maskin. DigiDice og ram kjøpt nytt , desverre ingen hjelp å få hos nettbutikk, når jeg til slutt fikk kontakt med de fikk jeg beskjed om at løsningen stod sikkert et sted i manualen eller på Abit sine nettsider. Har lett der, men finner ingen løsning. Har noen en glup løsning på problemet? Har jeg feil cpu? Mvh Jan-Vidar Endret 2. april 2004 av Otte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå