Black Star Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Ah... der var det en kategori som passet bedre ja. Jeg koblet ikke helt Overklokking med støydemping da, når overklokking gjerne gjør PC'n mer bråkete. Men det er vel stor sjanse for at de "riktige" personene ser den her. Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 En lyd felle som NoiseControl tar hverfall "knekken" på en del av støyen som kommer ut bak. Jeg prøver å lage en slik en selv istedenfor å kjøpe en (både økonomisk og noe å henge fingrene i ) Vet ikke om du får en slik til ditt kabinett, men det kan jo hende Er du samtidig flink med støydempingsmatter så kan du faktisk få til et ganske "sovbart" resultat selv med flere vifter i kabinettet Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 haha, har shuttelen min stående å dure på soverommet jeg . Man venner seg til "surringen" Jeg har fint vent meg til mitt lille jetfly av en PC, men dama derimot har STOOORE problemer, som oftes resulterer i at jeg må skru av... Kjipt... Har selv vurdert en soveromspc, flott at du tar opp dette... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 men dama derimot har STOOORE problemer, som oftes resulterer i at jeg må skru av... Kjipt... skaff deg pentium m pc med ekstern powersupply Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hittil så har jeg bare brukt laptopen min (IBM T40p) 1,6GHz Pentium M hvis det er noe jeg må laste ned over natta, det funker fett... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Er fornøyd med hva jeg har fått til til nå. Her er "oppfølgingsposten", vellykket støydempingsprosjekt. Les og lær :-) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=229439 Lenke til kommentar
stidz Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 sover dårlig uten den susinga fra pc'en nå jeg. når jeg er hos andre savner jeg den lyden. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 sover dårlig uten den susinga fra pc'en nå jeg. når jeg er hos andre savner jeg den lyden. skjønner hva du mener, jeg sover dårlig jeg å (uten pcens lyd) Men min bråker Litt for mye syns jeg ,dog jeg fremdeles har den på 24 timer i døgnet (på soverommet) Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Tror du skal være fornøyd så lenge du bare har en maskin på rommet. Jeg har to maskiner, begge står på 24/7. De er ikke støydempet på noe mått og står og surer hele døgnet. Lager sykt mye varme også. Har i tillegg ADSL modem, Switch og Ruter som står og blinker døgnet rundt. Man venner seg til det. Vær fornøyd med maskinen slik den er. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Vær fornøyd med maskinen slik den er. Pff. Teiteste utsagn på lang tid. Hva da med oppgraderinger? Ingenting er perfekt, og det som er morsomt med pc er jo å forbedre! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Vær fornøyd med maskinen slik den er. Pff. Teiteste utsagn på lang tid. Hva da med oppgraderinger? Ingenting er perfekt, og det som er morsomt med pc er jo å forbedre! Helt enig. Jeg kunne levd med støyen maskinen min genererte, selv om natten, men jeg var ikke fornøyd med det. I tillegg vil konstant sus føre til at man sover dårligere, og over tid, til konsentrasjonsproblemer. Nå er jeg fornøyd med støynivået, men har allikevel lyst til å senke det enda mer hvis mulig. Har tenkt å prøve meg på en lydfelle bak maskinen. Ettersom det ser ut som ikke finnes spesialbygde lydfeller til mitt kabinett (Lian Li PC6077), så skal jeg prøve å lage en selv. Pappkasser og resterende støydempingsmatter... da koster det meg ingenting heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå