gravypressure Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 plutselig faar jeg ikke til aa stille paa norsk tastatur. jeg har win xp, men ikonet nede i venstre hjoerne viser bare EN. jeg setter den paa NO, men det skjer ingenting. den hopper automatisk paa engelske instillinger. noen som har vaert borte i dette foer Lenke til kommentar
supercub Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Start-Controlpanel-Regional and Language Options-Languages-Details-Norwegian. Lenke til kommentar
bennern Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 På ikonet nederst på skejermen der det hos deg stpr EN ! høyreklikker du å velger settings .. da får du opp en meny... på toppen står det DEFAULTS eller noe lignende der velger du NORWEGIAN Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) plutselig faar jeg ikke til aa stille paa norsk tastatur. jeg har win xp, men ikonet nede i venstre hjoerne viser bare EN. jeg setter den paa NO, men det skjer ingenting. den hopper automatisk paa engelske instillinger. noen som har vaert borte i dette foer Hahahahahaha Unnskyld meg, var bare så ustyrtelig morsomt. edit:du fikk ordna det håper jeg? Endret 3. april 2004 av mcbeef Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Windowsproblem --> Windowskategorien. Flyttes Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Start-Controlpanel-Regional and Language Options-Languages-Details-Norwegian. fikk endelig rettet det... takker så mye!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå