danilovic Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Mamma og pappa kom hjem fra sverige med brus til meg :smile: Lenke til kommentar
jason Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Ehhh, hmmmmmmm kjøpe et kjøleskap? :grin: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2002 Litt dyrt. :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Om vinteren så hiver du bare brusa rett utafor vinduet. Ellers så er ikke en minifridge med plass til en sixpack så dyr. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2002 Hvor og hvor mye? :smile: Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Hvorfor ikke bruke det kjøleskapet som allerede et i huset? Helt gratis. _________________ Byggeren [ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-03-30 19:09 ] Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2002 Åssen veit du at jeg har et? Nei, for da kommer alle og tar av brusen min. :sad: Dessuten må jeg gå opp og ned trappa da. Slitsomt det. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Du kan da alltids bruke den til kjøleveske i et quad-tbird 1400system :wink:, fra spøk til revolver ut av vinduet er fint. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Quote: On 2002-03-30 13:46, sosohal skrev:Hvor og hvor mye? :smile: tja, koster ca 7-800kr :smile: Cola solgte jo mini fridges en stund, men lurer på om du ikke får vanlige saker på Clas. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2002 Fant ikke noe på Clas jeg..? :?: Lenke til kommentar
theGeir Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Et Peltierelement på rundt 100watt burde vel gjøre jobben? siden brusen din ikke utvikler varme selv er det ikke så kritisk hva du bruker til å kjøle varmesida av peltiern, en helt vanlig kjøleribbe burde holde greit. Problemet blir vel kontaktflata mellom brusen og peltier. med peltiern på sida av en brusflaske/boks blir effekten ganske skrøpelig, så du må nok regne med at å kjøle ned varm brus vil ta litt tid. Du kan kanskje oppnå noe bedre kontakt ved å planslipe litt på flaska.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...ARTNR=LEUTEC118 Et slikt et? Hvordan vil dette funke? Kan jeg modde det om til å passe i en stikkontakt? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Hvorfor ikke dra på et mekanisk verksted og be dem som jobber der å maskinere ut en aluminiumsbit som er flat på den ene siden der hvor peltierelementet skal sitte og rund der hvor colaboksen skal være. Eller du kan lage deg en låsbar boks. Putt colaboksene inni boksen og putt så boksen inni kjøleskapet. Da kan bare du få fatt i colaen. Smart tenkt, eh? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå