tazdevil Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Noen som kan anbefale en god cpu kjøler til p4. Siden det er litt trangt om plassen på hk trenger jeg noen tips. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 zalman sinne løsninger er stillegående men er plasskrevende, du kan jo se på den ene løsningen som er spennende (orbkjøleren som er overdimensjonert) og så veier kjølerene ett tonn :-/ Lenke til kommentar
thoering Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 MIST Frostbite, fornøyd jeg :-) Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Du burte prøve den jeg har, følg linken til bruker testen min: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=212621 Den tar ikke spesielt mye plass heller, og den funker fortsatt mega bra. Anders Lenke til kommentar
tazdevil Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 takker så lenge. trur jeg skal ta noen mål av boxed kjøleren å, den kan ikke være stort større enn den pga otesen på hk. Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Etter va jeg har hørt, så skal MIST sine kjølere være bra.. sats på det du.. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Feilpostet - Rapportert Overklokking.no's luftkjølingsforum Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) ThermalTakes kjøleløsninger er godt anbefalt. Du finner dem på Microplex HUSK: Skal du klokke mer enn lett OC, er det ikke anbefalt med "stillegående" løsninger. (MIST) Enten har du stille system, ellers så kan du overklokke. Endret 3. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Denne er feilpostet. Ta deg en tur til overklokking --> kjølere luft og spør Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg