B4stian Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 på lan, hvordan skal man kunne sperre bruken for kazaa og dc++ osv... (irc også forresten...) må man ha en brannmur eller hva?? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 prøv zone alarm! Virker mer som om han skal sperre disse programmene på andre sine pc'er ? !!! Eventuell løsning er jo å installere zone-alarm på alle lan deltagernes Pc'er? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 kunne det gått hvis jeg hadde sperra de portene programmene bruker da?? og har noen nummerne på portene kazaa bruker? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Husker ikke hvilken port kazaa bruker, men dersom den er sperret går den på port 80. tillegg til brannmur trenger du en proxy-server...... Dersom du har råd til det; kjøp en lisens på clarkconnect office edition; den er billig og funker absolutt til dette, samtidig som den er enkel å sette opp. Enten det, eller få tak i noen du kjenner som bruker linux og kan firewalling i linux til å hjelpe til. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Lookatlan tror jeg kan fikse det. Er ikke helt sikker men. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Lookatlan tror jeg kan fikse det. Er ikke helt sikker men. og det er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå