Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Treig internett


Anbefalte innlegg

Jeg skal egentlig ha bredbånd, men i det siste så har det virket mer som gammel modemoppkobling, så derfor har jeg tenkt på at det kanskje ligger noen programmer inne på pcen som ikke skal være der (trojaner, spioner etc), så har noen tips til hvordan de kan fjernes? Skal finnes et par gratisprog...

 

Kan det være andre ting som skyldes ting går seint? (hele pc-en går vel seinere enn det den burde)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal egentlig ha bredbånd, men i det siste så har det virket mer som gammel modemoppkobling, så derfor har jeg tenkt på at det kanskje ligger noen programmer inne på pcen som ikke skal være der (trojaner, spioner etc), så har noen tips til hvordan de kan fjernes? Skal finnes et par gratisprog...

 

Kan det være andre ting som skyldes ting går seint? (hele pc-en går vel seinere enn det den burde)

Det kommer jo litt ann på... Hvis du f.eks kjører kazaa, shareaza/bittorrent "stjeler" disse programmene mye av nettet får å si det sånn. Har ofte merket det, hvertfall ved surfing. Hva er det som er treigt sånn hvis du kan mere spesifikk? :)

Endret av DigitaL BlasteR
Lenke til kommentar

Jeg har nextgenitel linje.

Pc-en jobber iherdig hvis jeg eksempelvis skal gå fra www.barbara.no til www.vg.no, timeglasset kommer opp og det virker som det er en meget koplisert ting jeg har bedt om. Den står rett og slett helt stille i tide og utide.

 

Kazaa har jeg slettet for en tid tilbake...

Lenke til kommentar
*host kremt* Opera..

Hæ?

 

Hvis du mener at han burde installere Opera så er det ikke noe hjelp i det. Jeg har ikke brukt IE på x år (utenom når jeg absolutt må) - kun Firefox og Opera. Tro meg, når NGT gjør noe rart så hjelper det fint lite å installere Opera selv om den er aldri så rask...

Lenke til kommentar
*host kremt* Opera..

Hæ?

 

Hvis du mener at han burde installere Opera så er det ikke noe hjelp i det. Jeg har ikke brukt IE på x år (utenom når jeg absolutt må) - kun Firefox og Opera. Tro meg, når NGT gjør noe rart så hjelper det fint lite å installere Opera selv om den er aldri så rask...

Okey, sorry. Da ligger garantert ikke feilen hos deg. ;)

Lenke til kommentar
Kjør også winsock fix .

 

Repararer ipsock etter spyware infisering etc.

 

http://www.itc.virginia.edu/desktop/centra...ID=67&nav=title

 

....

Kommer opp en feilmelding når jeg skal laste programmet ned:

 

"An Error Has Occurred!

Proxy Access Required

 

Access to ITC Software Central requires a proxy server account and properly configured browser.

 

To sign up for a proxy server account and get information regarding correct browser configuration go to

http://www.itc.virginia.edu/desktop/proxy. "

 

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...