Myggie Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg har Fifa 2004, men etter at noen unger har lekt med de tenkte jeg jeg skulle brenne/lage image av de. Jeg klarer Disc 1 helt fint, men disc 2 får jeg bare read error på. Noen som har hatt problemer med dette spillet før? Jeg har prøvd Nero, Alcohol (ikke alle image-format). Noen andre programmer som tar den kanskje? Lenke til kommentar
laukis Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) [Fjernet av moderator - link til crackside] Endret 6. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
jocke Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Prøv med Zalo. Funker ofte gull på hakkete cd'er. Reddet mange gode klassikere Sprøyt litt Zalo på cd'en, og gni det utover med fingeren. Gni Zalo'n godt inn i cd'en - ikke gni "rundt" cd'en, men mot (dvs; ikke gni i sirkler, men fra innsiden av cd'en og utover). Skyll forsiktig av med kaldt vann - ikke gni hardt under denne prosessen (poenget er at Zalo'n skal på en måte "tette" hakka). Tørk forsiktig av med tørkepapir/klut som ikke lo'er. Fikk dette tipset av en god venn - som har drevet med lydteknikk i alle år. Anbefales! Lenke til kommentar
Ne_On Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) prøv og vask cden med tannkrem. det skal visst hjelpe på hakkete cder. Endret 5. april 2004 av Ne_On Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 prøv og vask cden med tannkrem. det skal visst hjelpe på hakkete cder. har prøvd det. Og det funka! Anbefalles. Bare husk å ikke bruke tannkrem med små "steiner", bare ren flytende pasta. lykke til Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Tannkrem funker, men har en tendens til å bli veldig grisete, samt at Zalo også tar "grundigere" ripene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå