Gå til innhold

drivere til gf4400


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
45.23 eller 44.03 er de som visstnok skal være best for kortene, mener jeg å tro. Men som alle vet, drivere er ikke bra før du selv syntes det ;)

skjønner egentlig ikke det. Trodde nvidia sine drivere støttet alle kort i sine lanseringer av nye drivere. Ved da å bruke de nyeste skjønner jeg ikke at det skal være det samme som å gå ett skritt tilbake. Må da være optimalt å bruke de nyeste driverne. De nyeste driverne støtter og nye ting som oppsett av egne innstillinger for spesifikke spill osv...

 

 

Nei, gå får de nyeste driverne du trådstarter. Kjører de selv på mitt gforce ti4200. Ikke noe problem!

Lenke til kommentar

det var rart. jeg har ingen problemer med de nyeste driverne. de fungerer faktsik bedre en de eldre. det er jo bare tull at de gamle er bedre en de nye.

greit de optimaliserer driverne for FX korta. men de gjør jo ikke så geforce4'ne skal yte dårligere av den grunn! og dessuten har de nyeste driverne støtte for alt det nyeste!

syns til og med at de nyeste ga bedre bildekvalitet jeg... og gikk opp 150 marks med de nye ;)

kanskje det at du ikke har fått sletta driveren helt fra de gamle driverne?

Endret av Ne_On
Lenke til kommentar
det var rart. jeg har ingen problemer med de nyeste driverne. de fungerer faktsik bedre en de eldre. det er jo bare tull at de gamle er bedre en de nye.

greit de optimaliserer driverne for FX korta. men de gjør jo ikke så geforce4'ne skal yte dårligere av den grunn! og dessuten har de nyeste driverne støtte for alt det nyeste!

syns til og med at de nyeste ga bedre bildekvalitet jeg... og gikk opp 150 marks med de nye ;)

kanskje det at du ikke har fått sletta driveren helt fra de gamle driverne?

Varierer litt fra kortprodusent til neste..................

Lenke til kommentar
det er jo bare tull at de gamle er bedre en de nye.

Jeg blir mektig provosert når du skriver sånne ting. Du ser jo at trådstarter fikk det bedre med gamle drivere, altså kan du ikke trekke sånne konklusjoner ut av kun dine erfaringer.

sier ikke at det gjelder for alle. hvorfor så mektig provosert av og si det? :nei: noen fungerer bedre med nye andre med gamle. men det er jo ikke dermed sagt at de gamle er best for alle heller da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...