LarsP Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Sitter her med de driverne som fulgte med mitt Asus gf4400ti-kort. Lurer om jeg bør laste ned noen nye. I såfall hvilke(n). mvh Lars Pedersen Lenke til kommentar
Ne_On Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) De som følger med er VELDIG dårlige iforhold til Nvidias Drivere. Ta og last ned Detonator driverne eller forceware fra Nvidia eller så kunne du jo prøvd omega driverne fra Omegacorner Endret 2. april 2004 av Ne_On Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Prøv denne Det er den siste driveren til Nvida (56.72). Vil ikke anbefale Asus sin driver. Jeg brukte den når jeg kjøpte et ti4400 kort for 2 årsiden og de funka dårlig. Nvida sine offisielle er de beste. (variere med hvilken driver det er) Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 har aldri hatt problem med nvidias drivere på mitt gf 4400 ti.. forceware virker veldig bra her. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 lastet ned de nyeste driverne. De fungerer strålende. Men, etter at jeg byttet til de så har jeg opplevd uforståelig "mouselagg". Plutselig henger den etter eller "lagger" seg bortover uten at jeg rører på den! noen som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 til ti serien er vell 44.xx de beste og mest optimaliserte driverene Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 44.03 liker jeg å bruke sammen med GF4 Ti kortene. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 45.23 eller 44.03 er de som visstnok skal være best for kortene, mener jeg å tro. Men som alle vet, drivere er ikke bra før du selv syntes det Lenke til kommentar
iblis Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 kast den drivercden som fulgte med Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 lastet ned 44.03 jeg. Har ikke hatt noen problemer så langt og ytelsen er veldig bra. Thx! Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 45.23 eller 44.03 er de som visstnok skal være best for kortene, mener jeg å tro. Men som alle vet, drivere er ikke bra før du selv syntes det skjønner egentlig ikke det. Trodde nvidia sine drivere støttet alle kort i sine lanseringer av nye drivere. Ved da å bruke de nyeste skjønner jeg ikke at det skal være det samme som å gå ett skritt tilbake. Må da være optimalt å bruke de nyeste driverne. De nyeste driverne støtter og nye ting som oppsett av egne innstillinger for spesifikke spill osv... Nei, gå får de nyeste driverne du trådstarter. Kjører de selv på mitt gforce ti4200. Ikke noe problem! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Noe må det da være i det der med gamle vs. nye drivere. Jeg fikk nemlig problemer med de nye driverne. De gamle derimot har vært perfekte så langt. Lenke til kommentar
Ne_On Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) det var rart. jeg har ingen problemer med de nyeste driverne. de fungerer faktsik bedre en de eldre. det er jo bare tull at de gamle er bedre en de nye. greit de optimaliserer driverne for FX korta. men de gjør jo ikke så geforce4'ne skal yte dårligere av den grunn! og dessuten har de nyeste driverne støtte for alt det nyeste! syns til og med at de nyeste ga bedre bildekvalitet jeg... og gikk opp 150 marks med de nye kanskje det at du ikke har fått sletta driveren helt fra de gamle driverne? Endret 3. april 2004 av Ne_On Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 det var rart. jeg har ingen problemer med de nyeste driverne. de fungerer faktsik bedre en de eldre. det er jo bare tull at de gamle er bedre en de nye. greit de optimaliserer driverne for FX korta. men de gjør jo ikke så geforce4'ne skal yte dårligere av den grunn! og dessuten har de nyeste driverne støtte for alt det nyeste! syns til og med at de nyeste ga bedre bildekvalitet jeg... og gikk opp 150 marks med de nye kanskje det at du ikke har fått sletta driveren helt fra de gamle driverne? Varierer litt fra kortprodusent til neste.................. Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 det er jo bare tull at de gamle er bedre en de nye. Jeg blir mektig provosert når du skriver sånne ting. Du ser jo at trådstarter fikk det bedre med gamle drivere, altså kan du ikke trekke sånne konklusjoner ut av kun dine erfaringer. Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 vil gjerne vite hvilke "problemer" du fikk med de nye driverne vs de gamle. Lenke til kommentar
Ne_On Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 det er jo bare tull at de gamle er bedre en de nye. Jeg blir mektig provosert når du skriver sånne ting. Du ser jo at trådstarter fikk det bedre med gamle drivere, altså kan du ikke trekke sånne konklusjoner ut av kun dine erfaringer. sier ikke at det gjelder for alle. hvorfor så mektig provosert av og si det? noen fungerer bedre med nye andre med gamle. men det er jo ikke dermed sagt at de gamle er best for alle heller da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå