Ronnyjo Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Tenker på å kjøpe Maxtor MaXLine II 300 GB HD, komplett. Kommer primært til å bli bruk til lagring derfor er størrelsen viktigere enn hastighet/ytelse. Problemet er det at jeg har brukt opp alle ledige ide kontakter slik at jeg trenger et kontrollerkort i tillegg (helst på komplett.no). Noen som har noen tips/erfaringer å komme med? Takker for alle svar og god påske alle sammen Lenke til kommentar
Bruker_PK Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Kjøp deg en IDE kontroller, hvis du har ledige IDE slots. Denne hos komplett koster bare 450 kroner, og kan koples til 4 nye enheter. Har selv 100Mbit/s av denne typen, og har kjørt med den i ca 2 år. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 jeg bruker et highpoint hpt302 (tror jeg det var), jeg er storfornøyd. Det har ikke raid eller seriel-ata, hvis du trenger det. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Har selv 100Mbit/s av denne typen, og har kjørt med den i ca 2 år. Du mener 100MBytes/s vel? *kverulere* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå