NtX Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 hva er galt med dataen min? når jeg starter får jeg ikke skjermbilde og maskinen piper hele tiden.. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hvilken "rytme" er det på låten? Man kan finne ut av feilen hvis man vet hvordan det låter, er det f.eks. 2 korte og 1 langt pip eller er det noe annet? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 prøv å bytt rammen til en annen plass Lenke til kommentar
NtX Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 (endret) det er 3 lange pip som holder på og looper helt til jeg kutter strømmen noen som kan ha noe ide om hva som er galt med den?? Endret 2. april 2004 av Spoofie Lenke til kommentar
norrick Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hvilket HK og BIOS-type har du (AMI, Award, Phoenix)? Finn ut av det og ta en titt på http://www.pcguide.com/ts/x/sys/beep/ så får du beskrivelse av av BIOS Beep Codes. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) det er 3 lange pip som holder på og looper helt til jeg kutter strømmen noen som kan ha noe ide om hva som er galt med den?? Da er det mest sannsynelig rammen din den ikke liker. Forresten , Velkommen til forumet Endret 2. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
NtX Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 takk for alle forslagene, nå har jeg noe å jobbe med Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Beeps = Vanligvis problemer med : RAM , CPU eller VIDEO card . CPU ( feil multiplier/fsb ) .................. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå