potetskrell Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Jeg har nettopp satt inn min 160 gb samsung, men da jeg skulle se om den var i "min datamaskin", ble jeg skuffet .. Er det noe spesielt jeg trenger å gjøre for å instalere en harddisk? Windows registrerte at den var satt inn ved første oppstart.. Har ikke hatt slike problemer før... Endret 2. april 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Hmm, kom til å tenke på noe.. Er det noen maks grense for hvor stor harddisk man kan ha? I denne maskina, er det visst et msi K7T Turbo2.. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Bruk programmet Diskbehandling som følger med XP. grunnen til at windows ikke finner den, er fordi den ikke er partisjonert ennå. I diskbehandling kan du partisjonere og formatere din nye disk høyereklikk på "min datamaskin/my computer --> "Behandle/Manage" -->"Diskbehandling/Disk Management" ...håper det hjelper Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Egentlig ikke.. Hvorfor er harddisken målt til å være på 128 gb, og ikke 160? Jeg vet at noe tap forekommer, men dette var vel litt drøyt? Screenshot Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Øverst på sida: Annonsering; Manglende harddiskplass. Må være den mest påpekte linken her på forumet. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Duly noted, sir! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Installer Service Pack 1 for XP Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Det var en ting til. Mister man ytelse ved å sette systemdisken som slave? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå