mobil_brukeren Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 hei.. jeg har et problem når jeg redigerer i movie maker 2 så plutselig går det ut av programmet så hvordan sletter jeg movie maker ?? det ligger ikke i det fjerne programmer i kontrollpanelet eller hva det heter.. TAkk for svar Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Da kan du bruke XPlite til å fjerne det. laup å kjaup ! Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 koster penger da Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Start i sikkermodus, merk alle filene i mappen "C:\Program Files\movie maker" og trykk Delete. Mest trolig så vil du da få slettet programmet. NB! Gjøres på eget ansvar! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Enkelte komponenter kan man fjerne ved å redigere sysoc.inf som ligger i windows\inf. Kjappt eksempel : Vanligvis kan man ikke fjerne f.eks pinball. ved å fjerne "HIDE" i linjen under får man muligheten til det via legg til / fjern windows komponenter Pinball=ocgen.dll,OcEntry,pinball.inf,HIDE,7 MERK : Editering av den filen gjøres ihvertfall på eget ansvar :-) Lenke til kommentar
rc-halv Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 hei.. jeg har et problem når jeg redigerer i movie maker 2 så plutselig går det ut av programmet så hvordan sletter jeg movie maker ?? det ligger ikke i det fjerne programmer i kontrollpanelet eller hva det heter.. TAkk for svar d samme problemet har jg hatt...at d låser sg og at windows beskjeden kommer.. har prøvd på begge pcene mine, som er ganske nye, og har windows xp...har prøvd med mm1 og 2..oxo andre videoredigeringsprogrammer..langt ord vet noen hva som er galt?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå