BeFs Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Det er godt mulig at det er spenningen i strømnettet hjemme hos han som er ustabilt. Eller at det bare var en fysisk feil på kabelen du brukte. Sorry, liker ikke MSN. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 ja hele huset og strømnette hos han er helt fucka..! tror det også kan være kabelen ske huske på dette neste gang..!!! Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det er ingen vits i å kjøpe ny PSU uten å ha prøvd en annen først. Du kan kanskje låne en du vet virker i 5 min? Vær så snill å les over postene dine før du poster hauer. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 takk for det "psychopat" Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 kolleklio eller hva du heter ske du på tg? yeah har du msn? er 16 år! du er? Skal du snakke dritt kan du bare gå! Har du åpnet et nytt emne skal du snakke om det, jeg tror du burde skifte emne til TG 04 mvh Stian_A Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 stian a mind your own business oK? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 hauer: Les snarest igjennom forumet´s retningslinjer, og hold en høflig tone i tråden! Fortsetter du slik, er ikke veien lang til en liten pause for deg. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 unnskyld alle sammen, beklager at jeg har vært en drittsekk..! it wont happend again Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 hei jeg har et problem, det er når jeg sitter og spiller og pcn plutselig slår seg av. det er når jeg spiller cs. gjorde det første gang jeg var hos en venn,på nettverk og den bare skrudde seg av. Hva kan probleme være? Heelllppp me..! dear anyone of u Restarter den eller bare slår den seg av? Jeg har samme problemet bare min restarter, cpu - 34c - altså ikke for varm...hva kan være problemet? -Stian_A Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 stian a mind your own business oK? sry, da! Men det er nok meningen at man skal snakke om ETT tema, ikke bare personlig, men tar jeg feil, så unnskylder jeg... ' mvh Stian_A Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 min slo seg bare av den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå