Fallingwater Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hei! I forbindelse med et prosjekt på skolen så trenger jeg nå å sette opp en server som kan tilby weblogg. Jeg trenger derfor programvare (helst skrevet i PHP som lagrer data i en MySQL-database) for dette. Alt jeg har funnet så langt er en-brukersystemer, og det er jo forståelig siden dette er det folk flest trenger. Men ikke jeg! Jeg trenger et system som kan gi nye brukere mulighet til å registere seg og få sin egen weblogg på tjeneren. Gjerne med mulighet for egen adresse til hver weblogg. feks noe sånt som: www.blabla.net/magnus Noen som har forslag til løsning? Takker for alle svar! MVH Magnus Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Tja.. orker ikke sjekke alle linkene mine jeg har på cms og weblog/blogg, men har zippet ned alle linkene jeg har lagret og lagt dem på webserveren min.. du kan jo laste den ned og sjekke selv... http://www.joffer.net/webshare/files/IE_we..._cms_linker.zip Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Takk! Skal sjekke det ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå