Mannn28 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Prøvde sist gang med "dagens" beste sang. Mange forskjellige! Men jeg er en MEGA 80`s fan.... Så nå er det bare å sprute inn deres forslag av 80`s best song Min egen: Push it to the limit *Paul Engemann* Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Aha - The sun always shines on tv Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Har selv bare levd like en måned i 80-tallet Men en favoritt sang fra 80-tallet klarer jeg ikke å finnet ut nå, for det er så j*vela mye bra Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 The Return - Bye Bye Johnny The Scorpions - Wind of Change Nazareth-Love Hurts Beranek - Dra Til Helvete Iron Maiden - 2 Minutes To Midnight Bl.A Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Får da bidra med noen godbiter jeg også, har ingen spessiell favoritt... Marius Müller - Den Du Veit Michael Jackson - Smooth Criminal Pink Floyd - Learning To Fly Queen & David Bowie - Under Pressure Run DMC & Aerosmith - Walk This Way The Beach Boys - Kokomo The Police - Every Breath You Take Van Halen - Jump Bruce Springsteen - Glory Days Deep Purple - Perfect Strangers Endret 2. april 2004 av Kamerat Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Marius Müller - Den Du Veit Oh Yeah Norsk musikk Har mange fler å legge til, husker bare ikke alt nå... Jannicke - Svake Mennesker Lars Kilevold - Livet Er For Kjipt Osv Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jannicke - Svake Mennesker Den er virkelig bra, stå på The Motherfuckin diva queen. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Jeg innrømmer at jeg er MEGA SEGA SUPADUPA 80'ies fan, og da mener jeg ikke slik rock-drit som lages enda, men puur eighties altså. Her er noen av de beste godbitene jeg fant i playlisten min: A Flock Of Seagulls - I Ran ABC - Poison Arrow Bananarama - Venus Bananarama - Cruel Summer Bananarama - Na Na Hey Hey Devo - Wip It Duran Duran - Rio Frankie Goes to Hollywood - Relax Gary Newman - Here in my car Kim Wilde - Kids In America Men At Work - Land Down Under Michael Jackson - Somebody is Watching Me Nena - 99 Luft Balloons Modern Talking - You're my Heart, You're My Soul Modern Talking - Brother Louie Modern Talking - Geronimo's Cadillac Modern Talking - Word Don't Come Easy Psychedelic Furs - Love My Way Soft Cell - Tainted Love Talk Talk - Talk Talk Tears for Fear - Pale shelter The Buggles - Video Killed The Radio Star The Jets - Crush On You Van Halen - Jump Whispers - And The Beat Goes On Yazoo - Don't Go Dead or Alive - You Spin Me Right Around The Cars - Shake It Up Endret 2. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Oida, her var det endel forslag som faktisk ikke var åttitalls musikk Utrolig vanskelig å velge noen favoritt fra såpass mange gode låter men dersom jeg skal velge én vil det kanskje bli Pet Shop Boys - West End Girls men bare kanskje.. Og HolgerLudvigsen: En ekte MEGA SEGA SUPADUPA 80'ies fan vet selvfølgelig at det var ikke Michael Jackson som hadde "Somebody's Watching Me" men derimot Rockwell. Michael var bare med og koret litt Ellers, hvis du liker "Frankie Goes to Hollywood - Relax" bør du skaffe deg "New York mix" remixen av låta. Fantastisk bra! (Må spilles HØYT!) Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 En håndfull av mine 80's-favoritter: Animotion - Obsession Belouis Some - Imagination Device - Hanging On A Heart Attack Laban - Love In Siberia <- Dansker med internasjonal suksess i kort periode! Rosie Vela - Magic Smile Thompson Twins - In the name of love Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Og HolgerLudvigsen: En ekte MEGA SEGA SUPADUPA 80'ies fan vet selvfølgelig at det var ikke Michael Jackson som hadde "Somebody's Watching Me" men derimot Rockwell. Michael var bare med og koret litt Det visste jeg jo _selvsagt_ ...sto bare michael i ID3-tag'en Men Michael er det absolutte høydepunktet i låta da... Ellers, hvis du liker "Frankie Goes to Hollywood - Relax" bør du skaffe deg "New York mix" remixen av låta. Fantastisk bra! (Må spilles HØYT!) *Las......jeg mener, kjøper den nå* Endret 2. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Laban - Love In Siberia <- Dansker med internasjonal suksess i kort periode! Ja husker disse. Hadde også en mindre hit her i Norge some het "Prisoner of The Night". Lenke til kommentar
Legion Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Pet Shop Boys - It's a sin T'Pau - China in you hand Rick Astley - Never gonna give you up, ikke bra, men den gikk mye på Sky channel Jimmy somerville - Don't leave me this way Billy Idol - White wedding Bangles - Eternal Flame Cutting Crew - I just died in your arms tonight EMF - Unbelievable New Order - True faith Belinda Carlisle - Heaven is a place on earth Bryan Adams - Summer of '69 alla scorer høyt på flashbackfaktoren Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Guns N' Roses - Nightrain Jane's Addiction - Jane Says Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Guns N' Roses - Nightrain Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Nick Kershaw - The riddle Level 42 - Runnig in the family Alice Cooper - Poison Peter Gabriel - Sledgehammer Prince - Purple rain Og mange flere som jeg ikke kommer på nå. og mange som allerede er nevnt før. Mye bra på 80 tallet, men veldig mye dårlig også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå