Gå til innhold

Lage hjemmeside

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke helt sikker på om denne er postet på rett sted, men jeg tror det.

Jeg har tenkt å lage meg en hjemmeside på internett. Er det noen som vet om en enkel(og gratis)måte å lage det det på? Jeg prøvde Webterminalen, og den likte jeg godt, men den var gratis i bare 4 måneder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes det noe som gjør at jeg kan vere offline mens jeg lager siden, å laste den opp på nettet senere?

Du kan jo prøve å lære deg HTML-koding f.eks, det er ikke så veldig vanskelig. (www.w3schools.org eller noe sånn).

Ellers så har du jo Dreamweaver og FrontPage som du også kan lage siden i. Mulighetene er uendelige ;)

Lenke til kommentar
Svinger tryllestaven, og vips befinner denne seg i webdesign forumet :)

:thumbs:

Trådstarter: Hvis du bare er ute etter en grei side som virker, og du har tilgang til PHP og MySQL, er det dødslett å installere php nuke, som jeg nettopp har gjort her.

Linker til e107 er overalt på siden, så hvis du liker funksjonaliteten (den er enorm), så er det bare til å laste det ned.

Men du trenger php og MySQL!

Lenke til kommentar
Selvfølgelig trenger du ikke å være på internett når du lager siden. lager først siden enten i Notepad, Frontpage, Dreamweaver e.l. programmer, og laster deretter opp filene til internett med et ftp program som f.eks. smarftp.

Hvor får jeg tak i disse programmene?

Lenke til kommentar
Actual Drawing.....

det minner litt om et tegneprog?

Det er ikke det...

Fant det på download.com

Jeg har prøvd FrontPage 2003, men det ligna ganske mye på Word.

Går det ann å lage litt avanserte hjemmesider i FrontPage 2003?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...