Gå til innhold

Dam brettet-wtf?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og runnet det for ikke mange minuttene siden.

Det beste mappet var klart "Boat" mener jeg.

Når det gjelder "Dam" så gjorde jeg det på denne måten:

Tok M4 og gav T fem kuler, hoppet utfor fossen, svømte nedover elven til jeg sto rett bak den første med våpen. Der ventet jeg til han snudde seg mot fossen, og så svømte jeg videre forbi den store steinen. Der ventet jeg til den neste med våpen snudde seg bort ifra elven, og svømte litt videre. (10-15) meter. Så sprang jeg mot helikopteret så fort jeg kunne. (Se fra fossen for å få overblikk over alt)

Når det gjelder tjukkingene med raketter, så brukte jeg jeepen og kjørte helt opp til de og satt maskingeværet i fjeset deres. Da vil de oftest ikke kunne skyte.

Om du har problemer med FPS kan du prøve [r_heat_noe = 0] som slår av varmebølgene.

EDIT= Ovenforbi den store jernporten var det en soldat med rakettkaster, du kan ta den med deg om du trenger det.

En ting jeg syntes var trist var at det ikke var en "boss", bare han professorskurken som var skummelt lett å ta. Jeg brukte bare et våpen på å rydde hele det rommet. (Det som også er med i HL2)

Ellers var spillet skummelt likt RTCW med tanke på Übersoldatene.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
En ting jeg syntes var trist var at det ikke var en "boss", bare han professorskurken som var skummelt lett å ta.

"Bossen" i spillet var da Kruiger.. ikke det at han var særlig vanskelig da men. Doyle var bare en "overraskelse" for storyens del..

Lenke til kommentar
En ting jeg syntes var trist var at det ikke var en "boss", bare han professorskurken som var skummelt lett å ta.

"Bossen" i spillet var da Kruiger.. ikke det at han var særlig vanskelig da men. Doyle var bare en "overraskelse" for storyens del..

Det var han jeg mente med "professorskurken". Men han traff meg ikke med en kule, og jeg bare sto bak det podiet og skøy alle de fire vaktene og han uten å miste liv.

De skulle ha dratt en HL med et digert monster hvor du må springe rundt og trykke på masse knapper for å drepe det.

Lenke til kommentar
Det var han jeg mente med "professorskurken". Men han traff meg ikke med en kule, og jeg bare sto bak det podiet og skøy alle de fire vaktene og han uten å miste liv.

Ah.. beklager :)

Soldatene var egentlig de værste :p

De skulle ha dratt en HL med et digert monster hvor du må springe rundt og trykke på masse knapper for å drepe det.

Absolutt!

Lenke til kommentar
Mulatene?

LOL! når du kaller mutanter for mulatter går du litt langt!

Jeg hadde litt problemer med de supermegatålemasse soldatene men han kreiger fyren var piece of cake....

Endret av TDK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...